gerçek dostluk ∞∞∞∞

39 1 0
                                    

Taha ve görkem birbirini çok seven iki iyi dost görkem saf taha ise kurnaz dır.

Taha nın işleri bozulunca görkemin evine gider ve görkemden para ister.

Görkemde bütün parasını tahaya verir sadece kenarıya ileride kullanmak için koyduğu parası vardır.taha aradan biraz zaman geçtikten sonra tekrar görkemin evine gelir evlenmekte olduğu nişanlısından ayrılmasını ister görkem üzülerekde olsa ayrılmış nişanlısından . Aradan zaman geçmiş görkem in yiğecek hiç birşeyi kalmamış açlıktan ölmek üzereymiş Bu yüzdende tahanın fabrikasına gidip kendisine iş vermesini istemiş ama taha iş vermemiş. Üzgün Üzgün evine giderken yaşlı bir amcayla karşılaşmış o da üzgün bir şekilde yürüyormuş görkem dayanamayıp
G(görkem):amca sizin neyiniz var neden üzgünsünüz
ya(yaşlı adam) : ilaçlarımı bile alamıyorum

diyip iç geçirmiş görkem yaşlı amcanın ilaçlarını kenarıya koyduğu parayla almış. Dinlendirmiş ve dertleşmiş . Sonrada yaşlı adamın evine götürmüş ve eve gelmiş aradan bir kaç hafta geçmiş

kapısının önünde bir zarf bulur zarfın içinde yaşlı adamdan geldiği yazıyordu adamın zengin olduğu ve bürün mirasını görkeme bıraktığı yazıyordu. Görkem çok üzülmüştü .yaşlı adamın verdiği parayla kendine yeni güzel bir ev almış. Bir gün kapısını birisi çalmış görkem kapıyı açmış ve yaşlı bir kadın ama üstü başı yırtık.
Yk(yaşlı kadın) :karnım çok aç biraz su ve yemek verebilirmisiniZ.

g(görkem):içeri geçin lütfen

yaşlı kadın içeri geçer görkem evde olanlarla yaşlı kadına yemek hazırlar suda verir görkem yaşlı kadın yemek yerken yaşlı kadına
g(görkem) : size bir teklifim var siz evde yemekleri ve evin işlerini yapın birlikte yaşayalım ne dersiniz
yk(yaşlı kadın):tamam

der ve sohbet etmeye başlarlar yaşlı kadın görkeme evlenecek yaşa geldiğini artık evlenmesi gerektiğini söylemiş. Görkemde hayatında evlenecek birinin olmadığını söylemiş yaşlı kadın öyle birini tanıdığını ve tanıştırabilirim diye karşılık vermiş yaşlı kadın görkemle kızı tanıştırmış bu arada kızın adı cansın . cansınla görkem evlenmeye karar vermiş . Düğün için nerdeyse herşey tamammış bir tek davetiyeler kalmış. Görkem eski doatu tahayı hatırlamış üzülmüş ama onada davetiye göndermiş. Düğün günü gelmiş. Taha eline mikrofonu almış ve başlamış konuşmaya . bir zamanlar bir doatum vardı işlerim bozulunca ondan para istemiştim oda bana bütün parasını vermişdi . Evlenmek üzere olduğu nişanlısını sevdiğimi ve ondan ayrılmasını istemiştim oda üzülerek nişanlısından ayrıldı. Ama öyle dememin nedeni o kadının dostuma layık olmamasıydı. Durumu kötü olduğu zaman gelip benden kendisine iş vermemi istedi ama ben vermedim çünkü en iyi dostumu emirle çalıştıramazdım yolda yaşlı bir adamla karşılaştı adam ilaçlarını bile alamadığını söyledi. Ama o çok zengindi o adam benim babamdı dostuma mirasını bırakmasını bemn istedim ondan bir gün yaşlı bir kadın gelmişti evine o kadın benim annemdi dostuma iyi baksın diye gönderdim onu ve şimdi evlenmekte olduğu kişi de benim kardeşim dostumla evlenmesi için ben ikna ettim ve sevgili konuklar işte işte biz böyle dosttuk.

yalnız kalpler sokağıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin