Capitolul V

49 2 4
                                    

A venit timpul sa ma pregatesc. Ma imbrac cu o pereche de blugii albastrii,un tricou rosu si o geaca din piele neagra.

*trrr*

Suna soneria,trebuie sa fie Stefan.

Stefan: Hei.

Elena: Stefan.

Stefan: Esti minunata.Adica ce minunata?Esti superba.

Elena :Multumesc ,nici tu nu esti mai pre jos.

stefan: deci..ar cam trebui sa mergem,l-am vazut si pe Jermy plecand mai devreme.

Elena: Da,imediat. Matusa am pleeecaaat!

Dupa 30 minute ajungem.Acolo erau toti prietenii:Caroline,Bonnie,Matt,Vicky,Jermy..Mergem la ei pentru a-i saluta.

Elena: hei,lume.

Matt: Elena,esti frumoasa in seara asta.

Elena: Multumesc,Matt.

Caroline: Pai cum sa nu zica asta? Doar e indragostit de tine.

Elena: Caroline,fa pasi.

Caroline: Gata,gata,tac.

Bonnie: Deci ai venit insotita,nu singura.

Elena: dupa cum vezi,draga mea.

Stefan: Hei.

Caroline: Heeei,tipule sexy(disperata) Tu trebuie sa fi colegul cel nou,nu?Eu sunt Caroline.nu am apucat sa ne cunoastem.

Elena: CAROLINE!Lasa-l in pace!Il obosesti cu atatea intrebari.

Caroline: Ok.Noi doua avem de vorbit.

Bonnie&Matt:S-au incins spiritele.BO-HO-HO

Elena: Taceti!

Stefan: Eu ma duc sa ma plimb,ha,revin.Matt vrei sa vi cu mine?Asa imi arati imprejurarile.

MatT:Da,sigur.

Caroline: Acum ca am ramas singure ca intre fete. Spune-mi si mie de cand te cunosti tu cu tipul cel nou?Era al meeu,il placeam.

Bonnie: Oh,termina cu dramele adolescentine.

Elena: Car,il cunosc de vreo 3 zile,atat si jur ca nu e nimic intre noi.

Caroline: Nu e nimic,dar veniti impreuna,v-ati tinut si de mana,fato.

Elena :Nu e nimic,nu intelegi?

CarolinE: Mai bine vezi-ti de Jermy,ca si-o trage cu vicky pe unde apuca,prin toti boschetii si lasa-l pe Stefan!

Elena: Nu te lua de Jermy.

Caroline: Nici nu m-am luat doar ti-am spus,uita-te in spatele tau sa vezi ca e beat mort,ce beat...drogat!

Ma intorc cu spatele si il vad pe Jermy,beat mort..sau poate era drogat.cine stie? Las de-o parte confictul cu Caroline si ma duc la el.

Elena: Jermy!!!

Jermy: Elena,te rog,nu-mi strica seara,macar acum.

Elena: daca vrei sa nu-ti mai stric seara,nu mai bea,te rog.Te faci de ras.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 17, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire sau iluzie?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum