Capitolul II

57 2 3
                                    

Elena: Atunci nu intelegi iubirea dintre frati si grijea fata de frateleu meu mai mic.

Stefan: Sau poate da,Elena.

Elena: In sfarsit apare si Bonnie.

Bonnie: Hei,Elena.Salut,tipule cel nou.

elena: Hei,Bonnie,unde ai fost? In sfarsit te-ai gandit si tu sa apari,te astept de vreo ora.

Bonnie: Lasa,draga mea ca nu ai fost singura. A avut cine sa-ti tina companie. Sau ma insel?

Elena: Oh,ce proasta sunt. Am uitat sa va fac cunostinta. Bonnie,el este colegul cel nou,Stefan. stefan,ea este prietena mea cea mai buna Bonnie.

Bonnie: Imi pare bine.

Stefan: La fel. Pai,eu ar cam trebui sa plec,va las. La revedere,fetelor.

Elena: Bonnie,ce s-a intamplat de esti ganditoare? Nu-ti place Stefan?

Bonnie: Ai grija Elena. E ceva ciudat cu tipul asta. Cand l-am atins am simtit ceva ciudat,rece,semana cu moartea.

Elena: Moartea? Pe bune? Si asta ti-o zice instinctele tale de vrajitoare?

Bonnie: Exact.

Elena: De cand ti-ai aflat originea,esti prea ciudata si paranoia,nu crezi?

Bonnie: Probabil. Uite,crede-ma cum vrei,dar te rog ai mare gija cu el,nu-mi inspira incredere.

Elena: Scuteste-ma de aceste lucruri. Eu plec,probabil Jenna isi face griji ca am intarziat.

*Dupa 2 ore,ajung acasa unde ma asteapta matusa jenna,indignata*

Jenna: Hei,domnisoara,unde-ti tii telefonul?

Elena: era pe silentios,nu l-am auzit,scuza-ma. M-ai sunat?

jenna: Pai ia vezi.

Elena: Wtf? 25 de apeluri in 1 ora? numai de la tine? Esti nebuna?

Jenna: Daca prin grijulie inseamna nebuna,atunci da,sunt. Mi-am facut griji,poti sa suni data viitoare sa ma anunti si pe mine ca iesi cu prietenele,mi-am facut foarte multe griji.

Elena: Este vina ta ca-ti faci atatea griji,nici nu stiu de ce,nu suntem copii tai.

jenna: Nu,nu sunteti copii mei,dar sunteti nepotii mei,sunteti copii surorii mele si datoria fata de sora mea este sa am grija de voi,sa ma comport ca o mama,nu sa va las in voia sortii.Uite,elena,am destule probleme cu Jermy,am fost azi la scoala sa vorbesc cu dirigintele lui si am aflat ca nu prea da pe la ore,nici bine nu a inceput scoala si deja a facut 5 absente,si nu vreau sa am probleme si cu tine,te rog,ma bazz cu tine. Este destul de greu sa cresti doi adolescenti de 15 si 17 ani.

Elena: O sa am eu o discutie cu jermy in ceea ce priveste chiulitul si poti sta linistita cu mine n-o sa ai probleme iti promit.

*Draga,jurnalule..*

Azi a fost prima mea zi de scoala. A fost ok,am fost intrebata de cel putin 30 de ori daca sunt bine si a trebuit sa raspund cu "Sunt bine,multumesc.". Nu stiu ce sa ma fac cu Jermy,simt ca pierd controlul asupra lui,a ajuns dependent de droguri,vara trecuta am inteles,a fost asa din cauza mortii parintilor si asa si-a gasit remediul in droguri,dar nu ii permit sa fie toata viata lui un distrus,un ratat,dependent de droguri.

In fine,chiar daca m-am certat azi cu Jermy si nu prea am avut o zi usoara,pot spune ca a fost si putin buna,avem un coleg nou,il cheama Stefan si este atat de...frumos,de dragut,de amabil.Of,oare de ce mi se pare asa ?Nici nu l-am cunoscut bine,oare icep sa il plac?sa fie vorba de atractie fizica? Da,asta trebuie sa fie.Chiar daca Bonnie,imi zice sa am grija cu el ca nu inspira incredere mie nu mi se pare nimic in neregula cu el,e chiar simpatic.

*Acasa,la Stefan*

Zack: Deci,te-ai hotarat sa-ti traiesti viata ca un om normal ,nu?Vad,ca mergi la scoala. La anii tai?

stefan: Da,Zack.Nu am de gand sa stau toata viata inchis in casa.

Zack: Este ok,dar te rog sa te controlezi,ai interactiune cu multi oameni si secretul tau va iesi la iveala datorita incapacitatii tale de a te controla.Cred ca nu a fost o idee buna sa veniti aici.

Stefan: stai,ai zis sa venim? Sunt doar eu,cine a mai venit?

ZacK: Aa,am uitat sa-ti spun,ia uite cine a venit.

X: Hei,brother.

Stefan: DAMOON,tu ce cauti aici?

Damon: Am venit si eu sa imi vizitez fratiorul mai mic.N-am voie?

Stefan: Lasa ironiile,stiu ca n-ai venit pentru asta.

Damon: Am observat ca te-ai imprietenit cu noua ta colega,Elena.

Stefan:Da,sa nu te atingi de ea.

Damon: Ce ironie,seamana cu Katerina.

Stefan: Taci!

Damon: o sa-mi faca mare placere s-o cunosc si sa ma joc cu ea putin.

Stefan: sa nu te prind ca o atingi sau ca-i faci rau,m-ai auzit?

Damon: Am o intrebare.ea stie ce esti?

Stefan: Nu si nici nu trebuie sa afle.

Damon: Mai vedem noi.Sunt curioasa de reactia ei cand iti v-a afla secretul. Am terminat tot ce aveam sa-ti zic,merg sa ma odihnesc,pa,fratioare.

*Stefan story*

presupun ca v-ati dat seama de cateva detalii,ma numesc stefan Salvatore,un vampir de aproximativ 120 de ani.Am venit in acest oras pentru a fugi de trecutul meu si pentru a invata sa ma controlez in lupta mea cu dependenta de sange. Cel cu care am vorbit mai devreme este fratele meu,Damon..da..si el tot vampir,sunt sigur ca a venit aici doar pentru a-mi face rau.Pot sa spun ca nu am o relatie buna cu fratele meu,amandoi am avut un trecut cotroversat.

Cand eram tineri am iubit amandoi o femeie frumoasa pe nume,Katerina care semana izbitor cu Elena,probabil din acest motiv m-am apropiat de ea.Ea era vampir si ne-a transformat si pe noi in vampiri dar la scurt timp a fost omorata si Damon mereu m-a invinovatit de moartea ei,spunandu-mi c-o vina vremea cand o sa se razbune pe mine si o sa-mi ia tot ce iubesc,pobabil a simtit ca incep s-o plac pe Elena si din acest motiv vrea sa "o cunoasca"..

Iubire sau iluzie?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum