Odcinek 24

96 1 0
                                    

Eda nie wpadła w pułapkę Balcy w sprawie przetargu, jednak pojawienie się pani Semihy podważa zaufanie Serkana

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Eda nie wpadła w pułapkę Balcy w sprawie przetargu, jednak pojawienie się pani Semihy podważa zaufanie Serkana. Serkan natychmiast opuszcza firmę. Eda goni go i próbuje mu powiedzieć, że do tej chwili nie znała tożsamości tajnego partnera. Serkan nie chce jej słuchać. Eda się nie poddaje. Podąża za Serkanem.Korzystając z nieobecności Serkana i Edy, Semiha ogłasza w firmie stan wyjątkowy. Wzywa wszystkich na spotkanie i stwierdza, że Alptekin jej groził, a później uciekł za granicę. Następnym przystankiem tej kobiety, która jest gotowa na wszystko, jest dom Ayfer i Edy.Aydan była zaskoczona tym, co zrobiłaby w sprawie ugody rozwodowej z Alptekinem, więc postanawia odejść z Ayfer. Ayfer opracowuje szybki plan ochrony Aydan i Seyfiego przed gniewem matki i przedstawia Aydan jako swoją sąsiadkę - Aysun.Eda w końcu znajduje sposób, by skłonić Serkana do wysłuchania jej. Oboje zgadzają się, że ich związek się psuje. Serkan chce rozpocząć wszystko od nowa wraz z Nowym Rokiem. Chociaż Eda chce zostawić swoją babcię w przeszłości, wpadła ona w jej życie jak bomba i przez to nowy początek stoi pod znakiem zapytania.

Czy magia Nowego Roku będzie w stanie otoczyć Serkana i Edę? Czy nowe początki są możliwe? Kiedy zegar wybija północ, podpisują umowę, aby poinformować siebie nawzajem o swojej decyzji dotyczącej ich związku.

Sen Çal Kapımı - Zapukaj do moich drzwiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz