Odcinek 20

118 1 0
                                    

Sekan mówi Edzie, że Alptekin dopuścił się zaniedbania podczas wypadku, w którym zginęli jej rodzice

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Sekan mówi Edzie, że Alptekin dopuścił się zaniedbania podczas wypadku, w którym zginęli jej rodzice. I dlatego opuścił Edę z powodu tego brzemienia... Eda idzie do Alptekina. Człowiek, który kierował firmą podwykonawczą poniósł karę, ale co z człowiekiem, który jest odpowiedzialny za wszystko? Eda, nie wiedząc co zrobić z tym, czego się dowiedziała, zostawia wszystko za sobą i wyjeżdża z dziewczynami. Natomiast Sekan nie wychodzi z domu, z nikim się nie spotyka, nie dba o swoją pracę. Zakochani wycofują się do swoich kątów, zastanawiają się, co teraz zrobić. Kiedy Eda wraca do miasta, Serkan również zbiera wszystkie siły i opuszcza dom, próbując z nią porozmawiać. Eda wie, że Serkan nie ponosi odpowiedzialności za błąd ojca... Wolał jednak opuścić Edę, zamiast zmierzyć się z tym problemem. Sekan nie wie, jak utrzymać związek i z tego powodu nie będzie w stanie normalnie funkcjonować. Eda przygotowuje umowę z firmą Serkana dotyczącą relacji biznesowych i podpisuję ją bez uprzedniego czytania. W tym momencie do akcji wkracza Aydan. Włącza oboje do projektu dla dziewcząt potrzebujących edukacji, którym kobieta zajmuje się stowarzyszeniu. Podejmuje działania, żeby zbliżyć do siebie dwoje zakochanych i zapobiec ich załamaniu.

Sen Çal Kapımı - Zapukaj do moich drzwiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz