dingdong
" tzuyuu, masuk lah" Sana menjemput Tzuyu masuk kerumahnya.
" unnie sorang jeke kat rumah?" tanya Tzuyu lalu duduk disofa.
" ada Taehyung dengan kawan dia tapi diorang kat dalam bilik urus kan hal syarikat" tipu Sana.
"owh, ni unnie suruh Tzuyu datang ni kenapa" tanya Tzuyu lagi.
" unnie nak ajak Tzuyu buat cheese tart hehe" kata Sana sambil tersengih.
"kenapa tak suruh Tzuyu bawak je, Tzuyu dari bakery tadi" kata Tzuyu tak puas hati.
"unnie teringin nak makan yang unnie buat lagipun unnie nak ajak orang makan sekali, tu yang unnie ajak Tzuyu" kata Sana sambil buat muka kesian.
"kenapa tak ajak suami unnie ke makan sekali" tanya Tzuyu pelik.
"ajak dia? memang tak lah dia nak"
Sana mula membuka telefonnya dan mendail nombor seseorang.
"yeobuseyo, Sana disini. Saya mahu pesan tteobokki cheese extra pedas 2, kamsahamnida"
"banyaknya unnie order" tanya Tzuyu
"teringin hehe"
hampir 2 jam mereka bertungkus lumus membuat tart, tteobokki pun sudah sampai.
baru sahaja mereka mahu menjamu selera Taehyung dan Jungkook melangkah turun.
" eo, Taehyung Jungkook jom makan sekali" ajak Sana.
"Jungkook jom makan dulu"
Jungkook hanya mengangguk lalu duduk di sebelah Tzuyu. Manakala Taehyung duduk disebelah Sana.
" ni kawan saya, Tzuyu" Tzuyu hanya tersenyum.
Taehyung dan Jungkook hanya mengangguk. Takminat perempuan katakan.
"tart ni kau beli mana?" tanya Taehyung
"buat sendiri lah" kata Sana.
"kau buat sendiri? takcaya aku" kata Taehyung sambil mengelengkan kelapanya.
"takcaya benda nya kau ni, betul lah dia buat sendiri, siap ada kedai bakery sendiri lagi" kata Tzuyu sambil menjeling Taehyung.
"kau sebok kenapa" kini Jungkook pula bersuara.
"kau pun sebok kenapa" Tzuyu menjeling Jungkook pula.
"nasib baik kau perempuan tau kalau tak dahlama rasa tangan aku" kata Jungkook lagi.
"rasa tangan kau nak buat apa, bukan sedap pun" kata Tzuyu yang ingin membaling tart ke arah Jungkook.
" yah ka-"
"bergaduh la korang, karang dedua aku campak keluar" kata Sana bersahaja.
YOU ARE READING
gay + taesana
Fanfictionkim taehyung - lelaki gay minatozaki sana - selalu dipermainkan oleh lelaki