selama sebulan Taehyung dan Sana berkahwin, Sana selalu memikat Taehyung dengan perangai nya yang clumsy itu.
sejak kebelakangan ni Taehyung sudah jarang bawa Jungkook balik rumah.
Taehyung yang sedang baring itu di terjah oleh Sana.
" tae" panggil Sana lalu duduk di atas katil taehyung.
Sana hanya tidur dengan Taehyung apabila dia ada mood sahaja.
"hm" jawab taehyung.
"saya nak tanya boleh" pinta Sana sambil bermain dengan jari Taehyung.
"apa dia" kata Taehyung tetapi matanya tidak beralih ke arah Sana.
"awak janji tak marah saya?" kata Sana sambil memuncungkan mulut nya.
"tanya lah cepat ish"
"janji duluu" kata Sana lagi.
"ye janji"
"promise?" Sana menunjukkan jari kelengkeng.
bukan apa, Sana ni tak bole kena marah sikit pun.
"aish promise" Taehyung menunjukkan jari kelengkeng nak taknak sahaja.
"awak dengan Jungkook dah putus ke" kata Sana ter agak agak kerana taehyung sudah tengok dia seperti terkejut.
"kenapa kau tanya" tanya taehyung.
"takde la, awak dah jarang bawak dia balik rumah" kata Sana lagi tetapi matanya hanya melihat ke arah tangan Taehyung.
"aku dah tak ada apa apa dengan dia dah" jawab taehyung.
"kenapa awak putus dengan dia" tanya Sana lagi.
"dia tak abis abis sebut pasal Tzuyu, mungkin dia minat Tzuyu" jawab Taehyung.
"lagipun kalau aku fikir balik aku dah ada isteri, lebih baik aku fokus je dekat kau, aku dah rasa takminat nak ada hubungan dengan lelaki lagi" jawab taehyung lagi.
sana yang dari tadi main tangan taehyung terus terhenti.
"mwo?"
"salah ke aku cuba sayangkan dan cintakan kau?" kata Taehyung sambil memegang kedua tangan Sana.
Sana hanya menggelengkan kepala nya tanda tidak salah.
Sana sudah terkelu tidak tahu mahu cakap apa.
"aku janji aku akan jaga kan dan cuba sayangkan kau okey" kata Taehyung lagi.
Sana hanya menggangguk.
"kau tolong aku untuk sayang kau okey" sambung taehyung lagi.
Sana hanya membalas dengan senyuman.
Tak sangka mamat gay ni boleh jadi sweet sampai macam ni.
"nak anak perempuan!!!"
end
omo omo dah abis, terimalah ending yang takseberapa ini hehe, muah ciked :3
YOU ARE READING
gay + taesana
Fanfictionkim taehyung - lelaki gay minatozaki sana - selalu dipermainkan oleh lelaki