Tenhle Hermův syn žije v Táboře polokrevných již pět let. Má zde sestru Mabel a bratra -Satyra- Karmu. Společně žijí, ve srubu číslo jedenáct, celkem spokojené živůtky bez závazků. To se, ale má brzy změnit...
***
Zrovna, jako každý den, pobíhám po táboře a okrádám či si tropím žertíky z ostatních táborníků. Tedy... ano, řekl jsem, že pobíhám. Oprava. Já zdrhám. A proč? No řekněme, že jeden můj žertík byl nesprávně pochopen... a já se teď snažím nepřijít k úhoně.
Utíkám k pingpongovému stolu, pod který ihned zapluju, abych nebyl k nalezení a mlčky čekám. Můj pronásledovatel... takovej prcek, ale opravdu nebezpečnej prcek, navíc s hyenou- Marco, dcera Arése, doběhla chvíli po mně. Viděl jsem, jak její nohy zabrzdily v prachu poblíž stolu. Vzápětí po ní doběhl i její mazlíček- hyena Margo, který začal zběsile čmuchat kolem stolu.
Polkl jsem na prázdno. Tak takhle skončí můj mizerný, ale přesto cenněný živůtek... budu potrava pro hyenu. Když se její čumák objevil pod stolem, odsunul jsem se po zadku vzad a do něčeho jsem vrazil. Tedy.. spíše někoho. Rychle jsem otočil hlavu a spatřil bledého, zelenookého chlapce s vlasy černými jako uhel. Jen na mě překvapeně zamžoural. Rychle jsem si přiložil ukazovák na rty, abych mu naznačil, že má být ticho. Pak jsem otočil hlavu za mými pronásledovateli.
Marco zřejmě přestalo bavit mé hledání - díky bohům ji nenapadlo, podívat se pod ten stůl, vzala hyenu a rozešla se pryč. Jen co zmizely, hlasitě jsem vydechl a stočil pohled k mladíkovi.
,,Heh... omlouvám se za vyrušení. Nevěděl jsem, že tu někdo je. " Pousmál jsem se.
ČTEŠ
Jedna Nečekaná Láska
RandomJedná se o příběh dvou polobohů, kteří se zamilují jeden do druhého, ačkoli by to nikdo nečekal, a čelí různým příhodám, nebezpečím a vtipným situacím. Varování: dlouhé mezery mezi kapitolami Tvorba s LokisonCZ