1 část

22 3 7
                                    

Akira už byla velká a chybělo ji pár let do úplného dospění, v klanu se ji dařilo až na takové dvě kočky Spikie a Amy, Amy byla ještě v pořádku ale Spikie opravdu hrozná vše řešila násilím a když se ji něco nelíbilo tak si v klidu napadla tu kočku která se ji nelíbí a nelíbila se ji Dixie a dokonce i Akira, Akira se moc s Dixie od mala nesetkávala ale přišla ji rozumná, Akira si chtěla jít zalovit jenže uslyšela křik ,,pomoc ! pomozte mi někdo prosím !'' Akira se tam rozběhla a uviděla Dixi jak ji drží při zemi Amy ,,hej Amy ! Zatlač ji k zemi ještě víc ! Ona si to zaslouží protože je to idiotka která dnes nešla na lov a odcupitala si spinkat že ano Dixie, chtěla sis zdřímnout my tady dřeme a ty nic neděláš !'' řekla Spikie ,,jo moc dobře víš že když ti Angela nebo Toro něco řeknou tak to máš udělat...em....em... Idiotko'' odpověděla ji Amy. Já si nechtěla zdřímnout chtěla jsem jen jít jiným východem z lesa, opravdu jsem chtěla do jiné části lesa kde bude více kořisti o-o-omlouvám se já opravdu chtěla jinudy já...'' nedořekla Dixie protože jí Spikie škrábla ,,pomoc!'' zařvala Dixie ,,ticho ! Nikdo tě neslyší na toto místo nikdo nechodí'' ,,ale já ano!'' řekla Akira ,,Akiro!'' zařvala Dixie ,,nic s tím neuděláš Akiro bude poškrábaná a my povíme Torovi že jsme ji už našli on nám důvěřuje'' Akira neváhala a skočila na Spikie, ale Spikie jí chytla pod krkem a praštila s ní o zem ,,utíkej Dixie !'' Dixie měla slzy v očích a utíkala. Akira omdlela a probudila se v noci ,,moje hlava, pitomá Spikie'' ,,neboj už tě nebude obtěžovat'' Akira se otočila a uviděla černého ptáka ,,mám hlad a je tu pták, alespon se najím'' Akira se rozběhla za ptákem do lesa, začala ji být zima, čím dál větší zima až potom si uvědomila že jde do lesa temnoty 


Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.



 rozhodla otočit se a jít domů, jenže ji něco stálo v cestě ,,ahoj, myslela sis že jsem nějaký hloupý pták který se nechá sníst obyčejnou kočkou a i hloupou která ani pořádně neumí létat ?'' Akira se zlekla ale i urazila ,,hele nejsem dospělá abych létala'' ,,no mohl bych to umožnit a i něco víc, jsem Darknes'' ,,jak něco víc ?'' Akira měla takový strach a byla i napjatá jak něco víc nevěděla jak to myslel ,,rád pohlcuji obyčejné kočky, ale ty jsi vímečná protože tak krásná kočka co už magicky vypadá si magii zaslouží že, Akiro'' Akira věděla co chce Darknes,  chce s ní uzavřít démonickou dohodu ,,tak....co Akiro ?'' Akira se bála a nevěřila mu ale mohla by možná porazit Spikie a Amy jak budou ubližovat Dixi ,,beru'' Akira podala ruku démonovi aby si potřesli ,,a co za to chceš Darkesi ?'' Darknes skočil do Akiry a pak, jakoby neexistovala. Akiro vstávej'' říkal ji někdo neznámý do ucha, Dixie ,,Ahoj, Dixii'' ,,ahoj Akiro, děkuji ti co jsi včera pro mě udělala jsi hodná, ale nemohla jsem tě Spikie škrtí'' Akira se začervenala ale trochu byla zmatená ,,počkat ! Co řekli Torovi a Angele ?'' ,,řekly že jsi se ztratila a drápy si omyly v řece'' řekla Dixie ,,však uvidí!'' Akira se rozběhla k Torovi a Angele ,,Mami, tati ! Včera mě skoro Spikie uškrtila !'' Akira brala Tora a Angelu za otce a matku ,,Akiro, já vím že zlobí ale neuškrtila by tě jsi naše dcera'' Akira se podívala do země a řekla si že to nemá cenu, Dixi se tam ale rozběhla a zakřičela ,,to je pravda ! Viděla jsem to'' Toro a Angela odešli protože je to nezajímalo asi si mysleli že se Akira s Dixie poprala ,,Akiro omlouvám se já jsem to ani nedořekl a hned odešli prosím neškrábej mě'' ,,já bych se na tebe nezlobila Dixi ani nezlobím ani bych tě neškrábla, jdeme někde jinde od tohoto klanu na moje tajné místo na skále? Tam si chodívám odpočívat když jsem ve stresu ty můžeš jít semnou ale nepráskni mě'' Akira se rozběhla mezi stromy a Dixi šla za ní. Tak tady to je' řekla Akira, Dixie žasla, uviděla krásnou skálu a krásnou růžovo oranžovou oblohu s zapadajícím sluncem ,,páni Akiro to je nádherné místo'' ,,jdeme Dixi ! Ze skály bude hezčí výhled'' ,,nemusíme jít, poletíme !'' Akira se zarazila, ona totiž neuměla létat ,,no víš... Já létat neumím'' Dixi jen pokrčila rameny a řekla: ,,tak se tam vydrápeme, bude sranda ne ?'' Akira se začala drápat na skálu a Dixi hned za ní ,,závod'' zařvala Dixie ,,já tam budu dřív!'' řekla Akira a začala se rychleji drápat. Dixie závod vyhrála a obě pozorovali zapadající slunce,, Akiro mohla bych tě naučit létat jestli chceš'' ,,ne-ne-ne já nechci'' ,,ale ano jdeme'' Dixi skočila ze skály a padala hlavou na zem ,,Dixie ! Ne !'' Akira si myslela že spadla na hlavu ale Dixi se objevila před Akiřinýma očima ,,úžasné!'' ,,stačí jen když skočíš a zaplachtíš'' ,,já nevím jak-'' Dixie strkla Akiru ze skály ,,kdyby něco křič a chytnu tě!'' ,,aaaaa'' řvala Akira a zavřela oči. Najednou zýjstila že už nepadá ,,ty létáš Akiro!'' '' Akira souhlasila ale až zítra. Akira a Dixi doletěli k lesu ,,zítra zase vyhraju a proletíme se!'' řekla Dixie ,,ne já!'' smáli se obě ,,HA ! Tady jste ! Byli jste se proletět ! A kdy někde kde nemáme to se řekne!'' zařvala Spikie a napadla Dixi ,,Akiro uteč'' všechny kočky z klanu se na to koukali ,,drž tlamu Spikie!'' zařvala Akira a krystaly se zapodly Spikie do ruky, všichni to viděli ,,co to ?!'' nechápala Spikie, Akira taky nechápala, ale pak si vspoměla na Darkness ,,vypadni od mojí kamarádky !'' Spikie rači ustoupila a Dixi nechala být. Akira se rozhodla že dnes  noci zajde za Darkness. Všichni se na to dívali a začali si prohlížet krystaly ,,Akiro ty máš vážně schopnosti to je úžasné !'' všichni ji gratulovali včetně Dixi, Amy se taky přidala. pffff'' vydala Spikie a odešla pryč.


Rosses and SunflowersKde žijí příběhy. Začni objevovat