Mattem je s Klarisou. Majú tri deti. Bývajú stále v tom dome. Klára dokončila autoškolu. Saška má 15, hnedé vlasy a modré oči. Michal má 12, hnedé vlasy a hnedé oči. Adam má 9. Hnedé vlasy a modré oči. Obaja si nechali svoje kanáli a točia na ne. Sašku baví šport. Je rýchla a šikovná nie len v škole ale aj z telesnej stránky (žiadne dvojzmysli uchiláci XD p.a.). Michal má tiež svoj youtube kanál. Má okolo 1K sledujúcich a baví ho technika. Adam je ešte malé decko takže tam sa ešte nič nevie.
Jancucik je s Moonom. Majú dve deti. Wilko má 15. Blond vlasy a hnedé oči. Baví ho fyzik a chémia (pokazené decko xd p.a.). Ešte majú dcéru Ester ktorá je celkom lenivý tip človeka. Baví ju akurát tak gymnastika a jedlo.
Natálka ostala s Dominikom a majú tri deti. S spolu asi 10 rokov. Filip má 10. Točí tak isto na youtube a baví ho technika a informatika. Je dosť neposlušní a tvrdohlaví. Dávid a Dominika majú 9 rokov. Dominika točí tiež na youtube ale na rozdiel od svojho brata Filipa má menej subs. Bývajú v Prahe.
Livi je zase s Vitou. Livi si založila youtube kanál a má okolo 500K subs. Točí minecraft a dakedy aj vlogy či chalenges (sorč ak sa to tak nevrajtuje p.a.). Vita a Livi bývajú vo Vitovom dome. Livi čaká bábätko ale ešte nevedia čo to bude.
THE END
Oficiálne tretia ukončená kniha na mojom profile xddd. Dúfam že ma nezabijete a dúfam že všetci skončili spolu podľa vašich predstáv. No vašu výzvu som splnila (30 kapitol, ak niekdo nevie). Výjde nová kniha ktorá bude extra shit ale že extra. Nie krinč, teda aj cringe, ale hlavne shit. Takže ak chcete vedieť čo Šárinka vymyslela, tak sa tam proste choď pozrieť. Pekný zvyšok dňa.😊❤🙌😁
Vaša Šárinkaaa
302 slov
YOU ARE READING
❤Mattrisa❤✔
FanfictionDievča menom Klarisa sa zamiluje do Mattema, ktorý je do nej tiež až po uši ale nevedia to. Nájdu sa? Vyznajú si lásku? Ostanú spolu naveky? Nie je to iba klamstvo? Ak chceš zistiť viac prečítaj si túto knihu...