Fakt neviem

363 21 3
                                    

Pohľad Kláry

L:A není to jedno?

M:Stále si mi neodpovedela sestričko má milovaná

L:Áno (a niečo si mrmlala v zmysle že Matyáš je debil či dačo také)

M:S Vitou?

L:Do toho te nic není!

Urazila sa ale neodišla. Sedela tam nadudraná ako primadona. 

Takto sme hrali ešte asi 2 hodiny lebo to bola sranda (ja a ešte tri moje frendy sme boli na prespávačke u štvrtej a mi sme tam hrali fľašu od 21:00 do 1:00 alebo tak dajako xd p.a. )

21:47

Rozhodli sme sa urobiť si niečo na jedlo. Tak sme si teda ukuchtili dajaky šalát a potom ho zežrali. O pol noci sme išli spať lebo zajtra je škola a mi sa musíme ešte skoro ráno dostať domou. Našťastie cesta tam trvala len pol hodinku. 

Ráno

Škoda že dnes ideme do školy. Je 6:00 a my sa balíme.

6:30

Ideme domou

7:00

Doma

7:30

Už sme sa obliekli, namaľovali a ideme do školy. Dnes sme sa dohodli že sa stretneme pred Samovim domom.

7:40

Práve sme uvideli Samuela a ostatných. Ja som sa rozbehla a skočila na Mattyho ktorý skoro spadol:

M:Ježiš Kláry

K:Tešila som sa na teba

M:Aj ja

S:Čaute baby. Ideme?

N:Jasan

D:Počkejte na mne

Z dverí vybehol Dazer ktorý asi nestíhal. Alebo zaspal. Alebo hocičo. Išli sme do školy.

V škole

Rozlúčili sme sa s chalanmi a išli do svojej triedy. Prvú hodinu sme mali fyziku. Ježiši jak ja nenávidím fyziku. To je fakt hrozný predmet. Skoro som na tej hodine chcípla. Dostala som síce trojku z odpovede ale aspoň som sa nenudila celú hodinu.

Po škole

Ja, Matty, Naty, Samo, Domino a Vitaa sme sa išli prejsť na lúku. Bolo to tam krásne. Bolo tam jazierko od ktorého sme museli Dejzra ťahať lebo sa hral s kačičkami (tak to by som chcela vidieť xd p.a.). Potom sme išli domou. 

Spravili sme si školu, ja som sa išla osprchovať a Naty zatiaľ spravila večeru. 

Ešte sme natočili video. 

Potom sme išli spať lebo bolo 22:30

...

Okej ak sa vám kapča páčila budem rada za folow a hviezdičku. No a vidíme sa zase príšte

Vaša Šárka

348 slov

❤Mattrisa❤✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang