Deniz den
Ben Özgür Deniz cellat. Dünyaca ünlü bir mafyayım aynı zamanda bir moda şirketim var mafya ile ilgilendiğim tarafa en iyisi benim herkes beni tanır ve benden korkar gerçek hayatta da moda şirketim en iyi şirketlerden biri. Eskiden çok sert biriydim sonrasında hayatıma giren bir kadın ile değiştim. Cemre. Sonrasında oda gitti beni terk etti, o günden sonra yemin ettim kimseye bağlanmıyıcağıma , aşık olmıyıcağıma. Hepsi gidiyor çünkü. Beni terk ettiği günden beri eskiye göre daha da sert olmuştum yumuşak olduğum ve samimi olduğum tek kişiler kardeşim yaren dostlarım Berke ve Kürşat. Berke ve Kürşat ta karanlık tarafta bana gardım editörler. Eski sevgilim cemreyi intikam almak için arıyorum fakat bulamıyorum. Hangi siktiğimin deliğine girdiyse artık. Benim hayatımı mahvetmişti tek sevdiğim tek aşık olduğum kadındı. Oda modam tasarım bitirmişti belki oda yurt dışında ünlenmiştir.
Cemre den
Cemre solmaz ben moda tasarım cısıyım. Amerika'da en iyi moda tasarımcısı cemre solmaz diye anılırım. 1 sene önce bir kaza geçirdim ve bu kaza sonucu hafızamı kayıp ettim. Sadece ailemi ve Merve'yi hatırlıyorum bana sürekli Deniz adında birinden bahsediyorlar ama tanımıyorum. Sevgilim miş daha doğrusu eski sevgilim ve beni terk edip gittmiş. Ama hatırlamıyorum. Benim bu güne kadar tek sevgilim Murat. Başka olmadı ki. Ne kadar denememde olmamıştı. Belki bir gün hatırlarım diye umut ediyorum. Yaklaşık 2 senedir amerikadayım. Deniz dedikleri adamdan iki buçuk sene önce ayrılmışım. Neyse şimdi de Türkiye'ye dönücem ünlü bir tasarımcı olarak bir sürü şirket teklif verip peşimden koşuyor fakat uzun süredir takip ettiğim bir şirket vardı "cellat holding" onlarda bana mail atmışlardı sadece onlara cevap yazmıştım "düşünücem" diye . Şirketi araştırdığımda aslında sahibimizden yer altı dediğimiz dünyada pis işlerle uğraştığını gördüm. Dünyanın en tanın mafyası ÖZGÜR DENİZ CELLAT ama bu bana bir engel değildi bunun üstünü örtmek için bir şirket kurmuştu anlaşılan.Uzun düşünceler sonucu "cellat holding" in teklifini kabul ettim bu gün Merve ile türkiyeye dönücektim. Biletimizi almıştım tanınmış biri olduğum için şirket evimi falan ayarlamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mayıs papatyası ve mafya🥺
FantasyGeçmişi hatırlamayan zarif bir kadın! Geçmişin intikamını almak isteyen bir adam! Fakat kadına yenilir ve tekrardan aşık olur🌼