Şok olmuştum, ben demizle olmak istiyordum, ama basım unuturum. Dneiz her şeyi kazanıyor. Dneiz sırıtarak bana bakıyordu bende ona baktım ve sıkıntılı bir nefes verdim.Ceren: ya boşverin, demiz olsun. Benim kocam olamaz.
Birden sırıtmaya başladım. Madem cerne hanım istemiyordu öyle olucaktı. Denizin yanına gittim ve konuşmaya başladım,
Cemre: sonuçlar neyse o! Denizle olucaz.
Deniz bana baktı ve gülümsedi, ardından herkes odadan çıktı, Deniz ve ben kaldık, masanın önündeki koltuğa geçtim ve yayıldım Deniz de kendi koltuğuna geçti.
Cemre: Deniz, bir dakika içinde o farkı kapatabilmen imkansız! Nasıl yaptın?
Deniz: hadi ama sevgilim! Seni o itin eline bırakacağımı ve işimi şansa dayalı tutacağımı düşünmedim değil mi?
Cemre: ne?
Deniz: ben Özgür Deniz cellatım, istediğim her şeyi elde ederim cemre! Bunu unutma.
Yanıma geldi ve oturdu, kafasını göğsüme yaslayıp karnımı sevmeye ara sırada öpmeye başladı, o sırada bende hasret kaldığım saçlarını kokluyordum.
Deniz: babacım, kız mısın erkek misin? Ne zaman belli edeceksin. Ama kız ol:) annen gibi güzel mis kokulu bir kızım olsun:)
Ne kadar aramız limoni olsada kendimi tutamadım ve saçlarını öptüm, nefes sesinden gülümsediğini belli oluyordu, elimi karnımdaki elinin üstüne koydum,
Cemre: erkek olsun:) senin gibi, esmer , kara kaşlı kara gözlü, yakışıklı ve mis kokulu olsun, aynı sen olsun sevgilim, aynı sen olsun.
Karnımda bir ıslaklık hissettim, deniz! Deniz ağlıyordu kos koca mafyayı ağlatmıştım. Ama Ağlamasın ya hep gülsün:)
Cemre: a-ağlama bebeğim.
Deniz: ç-çok özledim seni cemre, benden uzak olduğun, o itin yanında olduğun zamanlar, o kader kötüydüm ki. Sadece benim ol istiyorum, o mavi gözlerine benden başka kimse bakmasın...
Cemre: bakmaz sevgilim, bakamaz! Ben seninim
Deniz: b-barıştık mı yani?
Başımı salladım, kafasını kaldırdım ve kendime döndürdüm. Dudaklarına buse kondurdum. Deniz ilk defa bu kadar masumdu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mayıs papatyası ve mafya🥺
FantasíaGeçmişi hatırlamayan zarif bir kadın! Geçmişin intikamını almak isteyen bir adam! Fakat kadına yenilir ve tekrardan aşık olur🌼