Joi,13 martie,ora 9 a.m.
-Bine ca d-na Donatello a dat scoala peste cap cu cursul ei de cusut si azi cei de la campania anti-fast food au LIBER.Maicaaaa,ma duc pe la Georgia sa o iau pe Nutty.
*Jane isi numeste de fiecare data borcanele de Nutella cumparate*
*Georgia este o tipa care se imbraca numai in galben(nu intrebati despre indispensabili) care are un magazin de dulciuri in fata supermarketului Dupper*
Jane obisnuia de cand era mica sa stea cu Georgia deoarece ii facea mereu reducere la borcanele alea cu pasta maro (nu kkt oameni buni).
-Georget am venit.Azi e ziua portiei duble.Sunt gta borcanelele?
-Da,Jenuta sunt gata.Am o oferta buna pentru tine,sa speram ca te intereseaza.
-Sper sa fie o sculptura din ceara de urechi pentru unchiul Bob.
-Chiar asa,ce pacat dar nu.Incepand de azi am primit comenzile de Nutella cu promotia ONE DIRECTION.
-Nu cred ca am auzit bine,a zis Jane uitandu-se dupa o Coca-Cola DIET.
-Da bre’ One Direction e super formatia.Asculta melodia LWWY please.
-Ce,sa ascult melodia LOL si IDK ca pe mine nu prea ma intereseaza alte prescurtari.
-Nu mataluta,e LWWY.Live While We’re Young o melodie cool de la trupa asta britanica.
-Sti ceva mi-am amintit ca vreau la baie,da-mi odata borcanele mele trebuie sa fac un popas turistic curand.
-Ia de-aici,uite-aici.Vezi etichetele si vino curand sa te inscri la concurs.
-Ala de mancat placinte al lui taicatu’ , vedem.Ciao.
Jane pleca spre bai,refugiul ei de-o viata si o lasa pe Georgia bolborosind chestii ca: „Are prea mare glicemia pupaza asta si bla bla bla.
BAIAAAA,insfarsit micul closet Cwoder isi facea tura de zi.In timp ce statea pe capacul luminos de la bunica Berta,Jane dori sa desfaca un borcan cu Nutella cand zari langa scrisul frumusel NUTELLA o inscriptie 1D.Jane era pe cale sa zbiere dar ar fi intimidat buda.in schimb,enervata citi inscriptia idioata.
-Eiii dracie ce peruca lui tata e asta.O fi gresit si astia ambalaju’