Jane,Nutella si...1D !?
Cand incepi o poveste de genul acesta toti se gandesc: “sigur 1D,si asta are cont pe Wattpad si scrie despre 1D.” Totusi aici este vorba de Jane,cand vorbesti despre o tipa intr-o poveste de genu’ce poti sa zici: ca peste tot ESTE O FATA NORMALA,CARE FACE ASA si ASA sis a nu uitam este diferita ca FACE ASA. Jane, pe langa ceilalti adolescenti cu cosuri si 10 lei bani de buzunar ea are NUTELLA.Nu in casa neaparat,pentru ca daca nu ar avea Nutella de ce ar mai cumpara paine? NUTELLA este viata ei,orice face sau mananca o face cu crema de cacao Nutella.Un borcan in 2 zile i se pare prea putin dar parintii ei iau spus sa o lase mai moale.
Va spun eu,nu are de ce: are note bune la scoala,are o alimentatie dulce si o intreaga viata inainte(are 12 ani).De multe ori este oripilata deoarece in scoala ei fiecare fata este obsedata de ceva, dar nu faptul ca sunt obsedate o deranjeaza ci faptul care se refera la ce le obsedeaza(Twilight,Taylor Swift,Barbie si…One DIRECTION).Frate,chiar cam enervant cand esti o fata care e obsedata de Nutella.Ce te intereseaza pe tine daca MUCUL 1 a fost cu MUCUL 2 si brusc s-au despartit deoarece MUCUL 1 prefera gemul de prune? Super ENERVANT.
Jane,prefera sa se ascunda sub paturica ei cu buline,sa inventeze sfaturi de protectie si sa manance Nutella ca si cum ar fi aproape de sfarsitul lumii si cineva ar veni sa-i fure pretiosul borcan cu bunatate cereasca.
Va intreb pe voi…daca povestea de introducere ar lua amploare si cineva ar aduce o intorsatura magnifica ce ar schimba cu totul povestea despre Jane May Die.
Vedetiva, de vietile voastre sobre si pline de MAGIE…sau veniti cu Jane in closetul de dincolo. Va bagati???