Yorum yapsanız👉👈
...........
Saçımıda arkaya atıp,çilek kokulu parfümü sıkmışdım üzerime.
"Yine harikasın Mirah!"
Kendi-kendime aynada konuşuyordum,ah Jungkook'un aşkından delirdim galiba.
İki hafta geçmişdi...
Okulda benimle hiç konuşmamışdı,sadece bakışlarını üzerimde sık-sık hiss ediyordum,o tarafa döndüyümde koyu kahve rengi gözleriyle karşılaşıyordum.
Bir-iki dakika bakışıp gözlerini kaçıran taraf ben oluyordum.Konuşmak istiyordum onunla,sıkılmışdım bu oyundan,sonuca varmak istiyordum.
Kendi ağzından beni sevdiyini söylemesini istiyordum.Kafamda kurduğum düşünceleri bir kenara bırakıp odamdan çıkmışdım.
Merdivenlerden inerken koltukda yayılmış televizyon izleyen abimi gördüyümde yüzümü buruşturmuşdum."Lemur!"
Kısık sesle söylediğim şeyi duymuş olmalıydıki kaşlarını çatmışdı.
"Maymun suratlı,abiye öylemi söylenir!"
Üzerime geldiğinde hızla koşarak mutfağa gitmişdim.
Bıcağı elime alarak abimin gelmesini bekliyordum.Mutfağın kapısından içeri girdiğinde şaşkın gözlerle bir bıçağa,daha sonrada bana bakmışdı.
"Şu genç yaşında,daha yeni aşkını bulmuşken,abine kıyıp katil olma Mirah!"
Şuanda Abime Jungkook'dan bahs etdiyim için bin pişmandım!
Abim ailemden geriye kalan tek insandı,herşeyimdi,ne kadar kavga etsekde,çok seviyordum!
Herşeyimi ona anlatırdım,doğal olarak Jungkook'a olan aşkımıda biliyordu."Ya abi,Jungkook'u karışdırmasana off!"
Bıçağı tezgaha bırakıp masaya oturmuşdum,iyi bari kahvaltı hazırlamışdı.
Önüme oturduğunda iştahla benden önce yemeye başlamışdı,saat'e bakdımdığım daha yarım saat vaktim olduğunu görmüşdüm.
Soohe'yle yeni evlerini düzenlemeye yardım edecekdim,bu gün okul yokdu,Jungkook'u göremeyeceğim için üzülsemde Soohe'yle vakit geçireceğim için mutluydum."Eee anlat bakalım"
Anlamsız bakışlarla abime bakmışdım
"Beyaz atlı prensini diyorum,yokmu daha ortada birşey"
"Hayır,off sen neden ikide bir ondan bahs ediyorsun sanki!"
"Sırf sen böyle gıcık ol diye Bayan Mirah"
Sinirle tabağımda ki peyniride ağzıma atmışdım.
"Bay Gıcık Taehuyung"
Akşam,saat 10:23
Jungkook'dan:
"Hiyle yapıyorsun huyung!"
Sinirle elimdeki oyun konsolunu sehpanın üzerine bırakmışdım
"Hah hiçde bile,bileyimin hakkıyla kazandım"
"Jimin,uğraşma çocukla"
Namjoon huyung Jimin'e söylendiyinde kanapeye yaslanıp gözlerimi kapatmışdım,ve yine aklıma o kiraz gibi kırmızı olan dudakları gelmişdi.
"Ne düşünüyorsun velet"
Jimin huyung'a göz devirip tekrardan konuşan Namjoon huyung'a bakmışdım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex Life||JJK😼🔥
Fanfiction"Gitmem gerek Jungkook,biri görecek yoksa" "Umrumdamı gibi gözüküyor,hım?" "Zorlaştırma,l-lütfen" "Demek senin için işleri zorlaştırıyorum?" "Oyun oynamayı kes!" Belimi daha sıkı kavramışdı bu sefer. "Ben sadece seni istiyorum Mirah-ah" Onu iterek a...