"Resmen sevişiyorlardı tanrım ahahaaa!"
Soohe kaçıncı defa bunu tekrarlıyordu artık unutmuşdum.
Dün biz sınıftayken hayvan(!) gibi kapıyı açıp içeri girmişdi!Jungkook arsız gibi gülmüş,bense Soohe'ye utançla bakmışdım.
Kapıyı kilitlemeyi salak gibi unutmuşduk işde."Soohe yeter artık!Ah rezil oldum zaten,gülmenle herkes bize bakıyor."
Sınıfdakiler bize bakerken Soohe aldırmadan önüne dönmüşdü,benim önümdeki sırada oturuyordu.
Sınıfa Jungkook,Jimin ve Yoongi girdiyinde gülümsemişdim.
Jungkook gülürek yanıma oturmuşdu,çantasını arkasına koyup,elini omzuma atmış,beni kendisine çekip alnımdan öpmüşdü."Nasılmış benim güzelim?"
"İyiyim,sen nasılsın yakışıklı?"
Yüzünü buruşturup
"Sabah öpücüyüm nerde?"
Dediyine kıkırdayıp bende onu öpmüşdüm.
"Yanaktan yetmez bana"
"Jungkook okuldayız!"
Kulağıma yaklaşıp burnunu boynuma sürtmüş ve konuşmuşdu
"Okuldan sonra bana gidelimmi?"
"Olmaz,yarın sınav var unutdunmu?"
Dediyim şeyle oflayıp önüne dönmüşdü.
Ay şuan trip atıyordu,ve çok tatlıydı!"Söz veriyorum sınıvlarımız bitsin,kendim koşa koşa geleceğim"
Bu sefer gülümsemiş elimi tutmuşdu.
Çok mutluydum onunla,umarım bu mutluluk hiç bozulmazdı.Önüme döndüğümde oldukca samimi duran Soohe ve Jimin'e bakıp sırıtmışdım.
Demek sen Jimin'e aşıkdın hı?
Yedim seni kızım.....
İlk ders bitdiyinde hızla sıradan kalkdım,Jungkook ve Jimin kafateryaya gitmişdi,Soohe kütüphaneden kitap alacakmış.
Bende söyleyeceklerimi düşünüp onun yanına gitdim,kütüpaneye girdiyimde etrafda gözümü gezdirmişdim.
Birden çarpan sert bedenle dengemi kaybetmiş yere düşdüm.Sırtımda hiss etdiyim acıyla gözlerimi kısıp bana çarpan kişiye bakdım.
"Yoongi?"
"acelem vardıda"
Elini bana uzatıp kaldırdığında,sorun yok anlamında kafa sallamışdım.
Ve aynı hızla o yanımdan geçip kitap raflarının arasına girmişdi.
Oldukca soğuk birisiydi.Soohe'yi aramak adına bende gitdim,ona şaka yapacakdım,Jimin'in sevgilisi var diye!
Benimle dalga geçmek neymiş gösterecekdim ona.Rafların arasında Soohe'yi görmüşdüm.
Onun yanına giderken duraksamışdım,onun oturduğu masaya çokda uzak olmayan masada,Soohe'yi izleyen biri vardı,gözünü dahi kırpmadan hemde.Aşkla bakıyordu,bunu anlamamak mümkün diyildi.
Yoongi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sex Life||JJK😼🔥
Fanfiction"Gitmem gerek Jungkook,biri görecek yoksa" "Umrumdamı gibi gözüküyor,hım?" "Zorlaştırma,l-lütfen" "Demek senin için işleri zorlaştırıyorum?" "Oyun oynamayı kes!" Belimi daha sıkı kavramışdı bu sefer. "Ben sadece seni istiyorum Mirah-ah" Onu iterek a...