-Ratia ta de bilet...ingana Ronnie.De ce azi,de ce...preferam sa merg in piata la Brick sa imi iau blugi chinezesti dar de ce asta.Ce daca am media 9,90 se putea si mai rau hai te rog macar fa-ma sa prind o punga cu floricele caramelizate.(Ron privea tavanul[NOOO,soseta])
Isi lua hanoracl cu urechi de pisica si o pereche de ochelarii de soare pt a nu fi obsevata,alerga spre usa prinse ghiozdanul negru de la unchiul Carrots si tipa:Hai BAFTAAA
Unchiul Carrots: Am educat-o mai bine de-atat ,Pearl.
Matusa Pearl: Pe bune Angus,tu ai educat-o,sa ce sa faca placinte cu sparanghel si iaurt.
Si o lunga cearta despre iahturi si genti si mancare izbucni intre cei doi bosorogi.
AUTOBUZUL NR.43,Ron este undeva pe un scaun.Inca doua strazi fara umilire bucura-te de ele (spusera gandurile ).
-Iata-va aci' la Pop-Con locul unde nu poti spune popcorn si sa nu primesti ...stiti ce...popcorn.Zise un tip de 15 ani imbracat in popcorn care facea reclama conventiei.
-Gluma de santier amice,atat iti zic.Comenta cica noastra.
-Cineva nu a primit cadouri de la Mosu' .replica pantofarul cu popcorn.
-Nu mai vb fara „l-uri" mai saratica si Ron fugi fara sa se uite pe unde calca.
-Mami,fetita aia... m-a facut sa imi scap inghetata.by o moaca de vitel.
-Bona Agatha,toanta asta m-a atins adu dezinfectatorul te rog.by copil copac
-Bunicule,bunicule spune-mi si mie o poveste(hai ca aveti net..google it)
Si cam asa aratau lucurile la POPCON.
-Ron,ce zici de un documnetar despre muste?
-Bine,Ron suna Fun-Tastic.
La 5 metri mai incolo era un cort dala de circ in dungi iar pe o pancarta mare scria:
LET'S BE LIKE A MUSCA...intrare: 2 lei copil/5 student.
Ron se aseza in spate langa un ciudat cu gluga(FRATIMIU-zise nigga)
-Lasa-ma sa dorm.zise ciudatu'
-Bine,bine te las bai ciumpalezule.(ciudatu' nu raspunde...ciudat zise nigga)
BUN VENIT IN LUMEA MUSCLITELOR,SUNTETI GATA DE O AVENTURA PE CINSTE (se auzi din boxe o tanti cuheliu in gura).
Have FUN.Ron. Te pupa Wattpad J