Partea a II-a

127 4 2
                                    

    Unchiul Carrots...de la clatite cu salam si prune la pizza cu ficat si ceapa!? Si este ziua dragalasei Ron adica deobicei un tort din paine cu unt si dulceata completeaza toata placerile secrete ale unei fete obisnuite din Massachusetts.Deobicei deserturile unchiului Carrot fac  ravagii printre vecinii de pe strada CantterVille si printre partenerele de Mah-Jong ale matusii Pearl.La ultima paranghelie a unchiului Carrot(„de ziua celor 7 luni ce au trecut peste varsta mea venerabila de 47”) tare bune au fost mini-aperitivele cu crema de peste si scortisoara :p.

      Revenind la ziua lui Ron.Matusa Pearl statea ca deobicei in balansoarul ei uitandu-se la telenovelele matinale pe care se chinuia sa le inregistreze(“Poate sit u o sa te uiti candva la ele,Ron) iar Unchiul Carrots statea zambind in fata nepoatei sale si parea ca ii va oferi ceva cu totul deosebit.Deodata se trezi zicand:-“Scumpa mea Ron,am constientizat insfarsit cat de neplacut este sa primesti in fiecare an numai batranele si batranei care mananca din delicatesele mele asa ca anul asta eu si Pearl iti vom  oferi ceva de neuitat.”

     Cu o privire calda ii oferi un plic auriu pe care scria DESCHIDE-MA iar Ron se gandea ca se afla un card de credit sau cheia unei mici masinute insa cand il deschise observa ca marele cadou este O PARTICIPARE GRATUITA LA CONVENTIA POP-CON CU INTRARE DE DOAR 5LEI LA DOCUMENTARUL DESPRE MUSTE(cadou pe care Ron l-ar fi apreciat daca avea 10.)Brusc isi aminti ca inainte de a sufla lumanarile de pe tortul de 10 ani isi facuse o promisiune de genul ‚Intr-o zi sigur voi participa la concursul conventia POP-CON si voi castiga.Faptul surprinzator era ca unchiul Carrot tinu minte ceea ce nu-i sta in fire deoarece el nici nu isi aminteste ce a facut acum o saptamana.

      Oarecum surprinsa de dragul unchiului,bineinteles Ron spuse bucuroasa: „-Ce frumos,ati tinut minte!Cum v-as putea multumi!?” iar matusa Pearl se trezi din atentia sa la telenovele si tipa „Poti veni sa il ajuti pe unchiul tau la...” iar Ron fiind fernconvinsa de ce va urma se grabi sa spuna „O,e tarziu trebuie sa ma pregatesc,mai  vorbim”si fugi sus in camera.

       La care draga matusa ironica replica: „Si eu vroiam sa ii zic sa mearga cu tine sa va uitati de o masina  noua,se pare ca nu este tocmai ce isi doreste...”

16 ani paraleliUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum