3.Bölüm

103 10 16
                                    

Arkamı döndüğümde Aren arabanın önünde hareketsiz duruyordu.Neyse ki araba çarpmadan frene basabilmişti.Koşarak Aren'in yanına ilerledim.

Jungkook:Aren ne yaptıağzını sanıyorsun sen.Biraz daha dikkatli olamaz mısın!

Aren:Sana ne be.Çarpıcaksa da bana çarpıcaktı.Git işine!

Jungkook:Sen cidden şizofrensin.Seni tımarhaneye tıkmak lazım.

Aren:Sen dönde kendine bak.Ben şizofrensem sende psikopatsın.

Jungkook:Ne psikopatlığımı gördün?!

Aren:Sanki bara silah ticareti için geldiğini bilmiyorum!

Jungkook:Bak sen.Neyse çekil şu arabanın önünden.

Aren arabanın önünden çekilip başka bir yöne ilerlemeye başladı.Hemen yanına koşup kolunu tuttum.

Jungkook:Hey!Nereye gidiyorsun.

Aren:Hep sen mi kafa dağıtıcaksın?

Jungkook:İçmeye mi gidiyosun?

Aren:Ha ha.

Onun bu cevabı beni güldürdü.Minik bir kahkaha attım.

Jungkook:Yürü o zaman.

Aren:Nereye?

Jungkook:Kafa dağıtmicak mıydın?Yürü beraber gidelim işte.

Aren:Iyice başıma bela oldun sende haa.

Jungkook:Ne alaka?

Aren:2 dk huzur vermiyosun!

Jungkook:Bar sadece sana mı tahsis edildi.Senin için gitmiyorum merak etme.

Aren:Offfff.

Beraber bara girdik Aren gelir gelmez içki isteyip Içmeye başladı.Aslında şuan bende Içmek isterdim ama Aren sarhoş olursa onunla ilgilenmem gerek.Yoksa başına birşey gelebilir.
Yine de birkaç kadehten birşey olmaz.

******

3 saattir burdayız.Ben sadece 2 kadeh içmiştim.Gözüm Aren'i aradı.Barmen taburesinde sızmıştı.Hemen kalkıp yanına gittim.Uyuya kalmıştı.Bir kız hem bu kadar masum olup hem nasıl bu kadar havalı olabilir anlamıyordum.Içkilerin parasını ödeyip tekrar Aren'in yanına gittim.Onu kucağıma alıp arabama bindirdim.Onun evinin yolun bilmediğim için kendi evime doğru sürdüm.

*******

Evime gelmiştik.Aren'i kucağıma alıp odama yatırdım.

Onu yatağa yatırdıktan sonra bende duş almak için banyoya gittim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onu yatağa yatırdıktan sonra bende duş almak için banyoya gittim.

*****

Duştan çıkıp belime havlu sardım.Aren hala uyuyordu.Çok fazla içmişti.Dolabın karşına geçip kıyafet seçmeye başladım.Aren ile kendimi sanki evli çiftler gibi hissetmiştim.
Ondan hoşlanıyordum by doğru ama sanırım artık aşık olmaya başlamıştım.Ruh ikizim gibiydi.Düşüncelerimiz, hareketlerimiz, tarzımız birbirine çok benziyordu.Bu düşüncelerden kurtulup üzerime takım elbisemi giydim.Biraz şirkete uğramaya karar verdim.Haftalardır ilgilenmiyordum şirket ile.

MAFYA JJK🖤🖤Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin