„Ty ichtyle!" vykřikla Bestceler, ale z křesla nevstala.
„Tak dělej," zamručela Zvěromák, jež opět zabírala celou pohovku. Snad už každý zmijozelský student pochopil, že tento kus nábytku je prostě jen a jen její.
„To je vadný..." bručela Bestceler. „No tak třeba... Crucio dráp, Marry Malýfuj... no a Kiss Hagrid."
„Fůj," zhnusila se zvěromák. „Tak teď já, Marry-" nestihla to doříct, protože do temné místnosti jako obvykle vtrhla Nebelvírka.
„Merline... to mám ale radost," řekla sarkasticky Zvěromák a Bestceler se na Nebelvírku zamračila.
„Je to něco důležitýho, žes nám vyrušila Kiss, Marry, Crucio? Teď se kvůli tobě nedozvím, jestli by si tahleta vzala Hagrida," ukázala na svoji kamarádku. Ta se na ni jen zašklebila.
„Samozřejmě, že je to důležitý," ohradila se dotčeně Nebelvírka, která se právě celá udýchaná z běhu svalila na pohovku.
„To jako nemáš vlastní kolej, že se pořád chodíš válet k nám?" zeptala se znechuceně Zvěromák, která nesnášela, když se s někým musela dělit o svůj prostor.
„Mám a taky mám jiný kamarády, takže klidně můžu jít říct o té nové apce prvně Hermioně," Nebelvírka by málem řekla Harrymu, ale po té zkušenosti s neviditelným pláštěm je na něj nakrnutá a on chudák neví proč.
Už se začala pomalu zvedat, když Bestceler došel pravý význam jejich slov a spojení nový a apka.
„Počkej, počkej... Ty mluvíš o nějaké nové apce?" začala se najednou zajímat Bestceler.
„No jasně! A víte kdo ji vymyslel?" svalila se zpátky Nebelvírka a její nasranost byla ta tam.
„No jistě, že to víme," odvětila Zvěromák, která se snažila dát nohama najevo svůj nesouhlas a kopala do Nebelvírky na gauči.
Místo odpovědi vytáhla Nebelvírka svůj mobil značky Magicaomi a začala se v něm hrabat.
„Tak se na to podívejte dámy!" začala Nebelvírka a cpala jim mobil před ksichtíky. Obě chvíli hledaly předmět Nebelvírčina zájmu, až nakonec nalezly malou žlutou ikonku, pod kterou byl nápis „Snapechat".
„Ne, netvrď mi, že někdo tak úžasný jako je Snape by se dal ukecat na dělání aplikací," projevila svůj nesouhlas Zvěromák.
„Právě proto bude ta apka boží," začala sdílet Nebelvírčino nadšení Bestceler.
„A kde to můžu stáhnout?" začala se Bestceler hned vyptávat.
„Ty máš taky Magicaomi, takže normálně na Grangerplay," odpovídala celá šťastná Nebelvírka.
Zvěromák vytáhla svůj Wizardsung a s ksichtem dva milimetry od obrazovky tam něco projížděla.
„Kurva, mám moc foteček."
„Tak si je smaž," nabádala ji Nebelvírka, jenže Zvěromák se nechtělo tak pracného činění, zdlouhavě vymazávat velmi zajímavé fotky (selfíčka dvou dalších exotek a jejich pozadí, ale to není podstatné) a líně svou chytrou krabičku odsunula.
„U Merlinovy ošklivý brady, je ještě někdo línější jak ona?" ptala se Nebelvírka, když zjistila, že mobil Zvěromák leží na stole.
„Hmmm..." mnula si Bestceler zamyšleně bradu jako Karkarov. „Ne."
Zvěromák opět začala projevovat nesouhlas s Nebelvírkou na JEJÍM gauči a to tím, že do ní neustále strkala nohama. Jelikož ale měla Nebelvírka v ruce svou chytrou krabičku, vůbec nevnímala okolí a v klidu seděla dál.
ČTEŠ
Netopýří Jednodílovky
Sonstigesškrrrrrrrrrr ~Ta, co píše nejlepší jednodílovky~ • Chodící bestceler • * Ožralý zvěromák *