🌊 a l t ı 🌊

1.2K 102 123
                                    

neden ben!? hani!! hangi katil avı hastalandı diye ona bakar!? işte o benim. kaç yıldır yaptığım işte ilk defa böyle bir durum yaşıyorum. şu an atsushi'nin başına ıslak bez koymuş, yatağına yatırmıştım. şerefsiz çok kötü hasta olmuştu.

"hmm.. oh.. sen gitmedin mi? beni öldürecektin hani?"

"işler iyice boka döndü. tamam~ seni öldürmeyeceğim. ama sen bu yaşananları kimseye söylemeyeceksin! tamam mı?"

"tamam.. ama ben sana yardım etmek istiyorum."

"ne? ne saçmalıyorsun?"

"ben.. senin kötü bir geçmiş geçirdiğini düşünüyorum. bu yüzden böylesin. bu öldüreceğin kişilere yaşattıklarının aynısını sen önceden yaşadın. değil mi?"

"öyleyse ne olmuş!?"

"bu sana ters psikoloji olarak etki yapmış. sana yardım etmek istiyorum. ben sende kendimi gördüm. sanki senin içinde bir çocuk, çocukluğunu yaşayamamış.. aynı benim ki gibi. kötü geçmişlerimiz var. biliyorum.. ama ikimiz birbirimizi desteklersek bundan kurtulabiliriz. sen insanları öldürmeyi kesersin, bende uyuşturucu almayı bırakırım."

"uyuşturucu mu kullanıyorsun!"

"evet.. küçükken zorla alıştırıldım.."

"peki.. aslında bende küçükken gelen bir travma sonucu böyle oldum. ailem gözümün önünde öldürüldü. o katil sana yaptığımın aynısını yaptı bana karşı. ama ben kazandım. onu öldürdüm. daha on üç yaşındaydım.."

"hayat, insanların bazılarına güzel bir yaşam verirken, bazılarını süründürür böyle.. ikimizde çok kötü hayatlar geçirmişiz."

"evet.. kendini daha iyi hissediyor musun?"

"evet. neredeyse ağrım gitmiş gibi. teşekkürler."

"birşey değil.. başka bir şey yoksa ben gidiyorum."

"nereye?"

"orasını boşver.. tek başına iyi olacak mısın?"

"bilmem.. yeniden gelecek misin?"

"gelirim.. çünkü hayatımda edindiğim ilk arkadaşsın."

"arkadaş deme lazım olur!"

akutagawa bu söz üzerine atsushi'nin dudaklarına bir öpücük kondurdu.

"haklısın! atsushi! bir daha ki gelişimde uyuşturucu almadığını görmek istiyorum!"

"zor bu.. ama denerim. bu arada ismin neydi?"

"akutagawa ryunosuke."

"akutagawa.. tamam. her şey için teşekkürler. görüşmek üzere~"

akutagawa, atsushi'ye sadece kafa sallamak ile yetindi. ve camdan aşağıya atladı.

🌊 | special bölümü okumayı unutmayın!

on dakikada katliam - shin soukokuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin