Zacznijmy od tego że pisze na lekcji , w kołudrze , na matmie i jestem zmęczona więc jeśli pomyle się gdzieś to przepraszam , macie pomysły na tą ''ciekawą lekture '' ?dziękuje 8 osóbkom które weszły w tą książke dla mnie to dużo :)
________________________________________________________________________________
Hej Bro ! idziesz z nami na basen ? - Kirishima
Th.. nie chce . - Baku
No weź ! wszyscy idą ! nie musisz pływać tylko przyjdź chociaż . Jak Y/N nie chce pływać to też niech przyjdzie poprostu .- Kirishima
Uh... Okej.. spytam się go .. o której jest ten wypad na basen ? - B
o 15.30 , dasz rade ? - Kirishima
Ta dam rade... To przyjde o około 15 . - Bakugo
Świetnie ! Dobra to paaaa , ja ide po reszte ,widzimy sie później Bro !- kirishima wyszedł zostawiając bakugo w ciszy. Y/N ! - bakugo.
Usłyszałam wołanie bakugo z dołu, upewniłam się że nie ma już kirishimy i zeszłam na dół. Tak bakugo ? i jak ? co robimy ? idziemy na basen czy nie ? . Słuchaj Y/N ,idziemy na basen ale spokojnie nie musisz pływać i się przebierać tylko przyjdziemy , ja też nie będe pływać .
Oh... no okej. O której idziemy ?
O 15 , W szkole jest basen więc nie musimy płacić . - B
________________________________________________________________________________Time Skip. 15.00
________________________________________________________________________________
Wszyscy już są , chodź na basen .
Bakugo ?... popatrzyłaś się na niego błagalnym wzrokiem
Co ? Odprychnął blondyn.
Możesz koło mnie usiąść ?...
Th... Ok .. - B
Dziękuje bakugo :) . Uśmiechnełaś się do niego . Usiadłaś na leżaku i pokazałaś miejsce obok siebie .Bakugo , jak mam ci się odwdzięczyć ? dzięki tobie przynajmniej nie musiałam pływać .
Huh?.. czemu o sobie mówisz w damskiej formie ?..- B Oh ! pomyliło mi się przepraszam.Kiedy my się obijaliśmy oni urządzali zawody.Kaminari do ciebie podszedł i podał ci ręke żebyś wstała. O co ci chodzi denki ?...Chodź pokaże ci coś . powiedział denki . Niepewnie wstałaś i poszłaś za denkim. Bakugo Patrzył na nas jak idziemy gdzieś dalej nie znikając za zakrętem .Staneliśmy przy basenie . O co chodzi denki ?... Powiedz bo nie wiem . Denki zaczął się lekko śmiać a ty sie popatrzyłaś na niego dziwnie .
Denki wepchnął cię do basenu dziewczyn . Wynurzyłaś się głową ciężko oddychając po tym jak woda wlała ci się do ust , nosa i oczu .DENKI TY DEBILU ! Jestem teraz cały mokry !krzyczałaś na niego . UGH , czemu to zrobiłeś ?! krzyczałaś dalej wychodząc z basenu . Dziewczyny jak zarówno i chłopacy patrzyli się jak wychodzić cała mokra z basenu . Odciągnełaś od siebie ubrania żeby się nie przykleiały do twojego ciała. Przez to że miałaś mokrą grzywke , odsłoniło to twoje oczy .Kilkanaście osób się żdziwiło bo nigdy nie widziało twoich tęczówek .
Bakugo patrzył się na wszystko nie chcąc dawać po sobie ze sie przejmuje ale naprawde chciał zrobić to samo pikachu. Podszedł do ciebie i powiedział żebyś już szła , i się przebrała .Denki zabije cię kiedyś. Przeteleportowałaś się do domu żeby się przebrać i wtedy miałaś problem . Nie miałaś ŻADNYCH czystych bluz , jedne są w praniu a ostatnia jest mokra. Jutro szkoła ! nie wyschnie tak szybko , napewno tu przyjdzie bakugo ! ... co ja mam zrobić ?! nie założę nic innego ugh... zaraz nad tym pomyśle a narazie idę się przebrać w koszulkę w końcu matki nie ma bo jest w delegacji a włosy se wysusze na spokojnie.
Poszłaś do łazienki wysuszyć włosy, po około 5 minutach włosy były suche . Wtedy ktoś zadzwonił do drzwi . Huh ? Kto tam ! krzyknełaś wychodząc z łazienki . Bakugo!. Wpuścisz mnie ? Uh... już chwila ! O CO JA MAM ZROBIĆ ?! Pomyślałaś zakłopotana kiedy przypomniałaś sobie że nie masz żadnej bluzy tylko same koszule / koszulki . Co sie dzieje że czekać musze ? - B .Uh ubieram się... Czekaj chwile .
Eh .... zrezygnowana powiedziałaś kiedy szukałaś bluzy po całym domu . Ostatnie co zrobie to powiem że jestem chora i przykryje się kołudrą... . przyniosłaś na dół kołudre . Otworzyłaś drzwi bakugo i szybko odskoczyłaś na kanape żeby nie zobaczył tego co ukrywałaś z jakieś 10 lat . tak, ukrywałaś że jesteś dziewczyną od 6 roku życia . Jestem chory ... i nie mogę zabardzo wstawać .
Zaje*ie tego deb*la . Źle się czujesz ? gdzie twoi rodzice . Uh matka jest w delegacjii... Chcesz jakieś leki ? Albo syrop ? pomóc ci w czymś? Bakugo zalewał cię pytaniami a ty zastanawiałaś się nad tym od kiedy jest taki opiekuńczy . Jest okej . Powiedziałaś do bakugo spokojnie. Oglądamy coś razem ?No możemy .. powiedział bakugo .Podniosłaś się do siadu przykrywając kołudrą , bakugo siadł koło ciebie . Sięgnełaś po pilota włączając jakiś film na netflixie.
________________________________________________________________________________Koniec rozdziału 3 !mam nadzieje że wam się spodobał TwT opisałam sięprawie wszystkie lekcje jeszcze polak mi został . Macie pomysły co zrobić dalej ?część 3 razem z opisem końcowym ma 857 słów.
CZYTASZ
[Zakończone]Bakugo X Reader || Dusza w ciele ||
FantasyOpis jest kròtki , Matka dziewczyny zawsze chciała mieć syna lecz jednak jej się nie udało , upodobniła còrke do chłopaka i wysłała do UA , poprosiła żeby traktowano ja jak chłopaka a sama dziewczyna była zmuszona do wyrażania się On / Jego i inne...