19

75 6 1
                                    

Siedziałaś razem z Bakugo na drzewie , i popatrzyłaś się w jego oczy .

Nie mam już siły do teleportacji ...
Pomogę ci zejść .🎃oh.. dzięki Bakugo ,uśmiechnęłaś się ✨.

Dałaś ręce na ramiona Bakugo i położyłaś głowę na jego torsie . Miłe uczucie że w końcu ktoś cię kocha ...

Chodźmy już ... 🎃

Mhm ... Złapałaś Bakugo trochę mocniej , on cię podtrzymał i zszedł spokojnie z drzewa .wtuliłaś się w niego , w końcu cię kocha ...

Weszliście do budynku ty już prawie usnełaś , prawie ostatnio nie śpisz ... Ciągle się budzisz w środku nocy .

Bakugo odniósł cię do twojego pokoju i położył cię na twoim łòżku .

Dzięki Bakugo :)

Duży time skip

Dzisiaj mieliście wyjeżdżać ale jak zawsze nie mogłaś zasnąć , godzina około 1 w nocy , postanowiłaś powkurzac Bakugo . Zapewne spał ale jak się obudzi to nie da rady ze mną pogadać .

Wyciągnęłaś telefon i zaczęłaś pisać do Bakugo (piosenka na ktòrą polska nie była gotowa )ps sory za błędy i cringe bo tekstu nie pamiętam całego )

I wanna be your slave~✨

I wanna na your master🎃

I wanna make Ur hear beat run like rollercoasters~✨

I wanna be a good girl i wanna be a gangster ✨

You can' be the beauty and i could be the monster ...🎃

Nie było planu że on nie będzie spał -😳
OKEJ -

Time skip , w domu Bakugo , godzina 16.13

Fajne rzeczy do mnie pisałaś , żartował blondyn .

UHHHH nie gadajmy o tym .

Ej yn !hm?popatrzyłaś się na Bakugo ktòry nagle pojawił się przed tobą  .Dał ci rękę na plecy przy tym łapiąc takie po czym oderwał cię od podłogi i wręcz ''latałaś'' nad podlągą a nad tobą był czerwono oki .

Debil! Jeszcze byś mnie na ziemię upuścił !  Nie jestem debilem .🎃 Spòjrz w lustro .✨ Co? Chłopak odwrócił się i kiedy patrzył w twoją stronę ciebie nie było ,poszłaś się myć .

EJ YN GDZIE JESTEŚ ?🎃Rozległy się wołania bakugo . MYJE SIĘ ! ✨
OKEj🎃Kiedy skończyłaś się myć to zauważyłaś że twój ręcznik spadł i jest teraz cały mokry .

EJ BAKU ! ✨ CO?🎃 DAJ MI RĘCZNIK✨
SAMA SE WIEŹ🎃NO DAJ PLS ✨DOBRA BOSHE. !🎃 Katsuki poszedł po ręcznik i dał go pod drzwiami łazienki .MASZ 🎃. blondyn odszedł a ty się ''wysuszyłaś '' ubralaś się i zaczęłaś suszyć włosy.
Potem zwinelaś sobie grzywkę do tyłu i wròciłaś do baku .

Dasz mi materac ? ✨
Nie , śpisz ze mną  bo znowu będziesz się budzić w nocy .🎃dzięki ..✨.

Położyłaś się obok Bakugo i zamknęłaś oczy czekając na fale snu .Mruczałaś coś pod nosem , nawet nie wiedziałaś co bo katsuki dawał ci szansę na dobry sen .

Wtuliłaś się bardziej w katsukiego i już zasnęłaś . Nigdy nie zapomnisz jak bardzo katsuki ci teraz. Pomògł ..

_______
CDN
WIEM KOCHACIE MBIE ZA CDN MUAHAHAHHAHSHSHA wgl jestem KidEm itp nie mam 8/7 lat czy coś ale była. U fryzjera uczy chcecie zobaczyć jak wyglądam ? 😻słowa około 500

[Zakończone]Bakugo X Reader || Dusza w ciele ||Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz