İyi okumalar🫂✨
Bulaşık tencereleri
seungki: minho
Nerdesin
minhols: evde
changuru: niye gelmedin derse
minhols: boşverin beni kötüyüm biraz
seungki: niye
minhols: eşeleme
changadark: ödev teslimi için gerekiyorsun
Sadece teslim etmek için gel
minhols: geliyorum
Çevrimdışı
changadark & hannieyo
changadark: ji
hannieyo: ne istiycen
changadark: hellevator ın kopyası olan flash sende mi
hannieyo: bakayım bekle
hm yanımdaymış
changadark: ben kendi flash ımı evde unuttum
Bugün son teslim günü
Getirsene kantine
hannieyo: getiririm de
kayıt şeklinde değil video şeklinde
ve sadece chan hyung ile senin kaydettiğin versiyon değil hyunjin ve benle kaydettiğiniz versiyon
changadark: sorun değil
Normal kayıtta da senin sesin var
Chan o kadar yüksek yapmış ki notayı
Hocaya dediğimizde kabul etmişti
hannieyo: tamam getiriyorum şimdi
changadark: bir şey daha
hannieyo: yıldım
Söyle ne var
changadark: lisede aşık olduğun çocuk
Minho değil mi
hannieyo: bu konu hakkında konuşmak istemiyorum
Hatırlatma
changadark: o muydu değil miydi
hannieyo: oydu
changadark: tamam çabuk gel
Çevrimdışı
Minho arkadaşlarıyla beraber kantinde oturmuştu. Asık suratıyla sevdiği çocuğun başkasını sevdiğini söylemişti. Seungmin üzgün bakışlar atarak elleriyle oynuyordu. Changbin her şeyin farkında olan kişi olarak omzunu silkip "Eee nolmuş? Onu hala kendine aşık edebilirsin." dedi. Chan ona 'ciddi misin?' bakışlarını atıp "Minho belki seni başından savmak için öyle demiştir. Birini sevse bizim haberimiz olurdu." dedi. Yalan söylüyordu aslında.
Han Jisung'u lisede tanıyan herkes birine aşık olduğunu bilirdi.
Minho omuz silkip "Zaten bana karşılık versin diye ona yazmıyorum. Tamam biraz acıtıyor ama onunla konuşmak bile bana yeter." dedi. Geldiklerinden beri sessizliğini koruyan Seungmin alayla gülerek "Yeme beni. Ona olan aşkını en iyi ben biliyorum. Ona dokunmak, hissetmek istiyorsun. Biriyle yakın temasında deliler gibi kıskanıyorsun. Zorla güzellik olmaz ama kendini de kandırma. Onun için deli oluyorsun. İçten içe sana karşılık vermesini düşlüyorsun. O yüzden zırvalamayı bırak ve onu kendine aşık et." dedi.
Seungmin'in ani çıkışı hepsini şaşırtmıştı. Minho kafasını kucağındaki ellerine indirdi. Ortamda birkaç dakika sessizlik oldu. Minho burnuna gelen hindistan cevizi kokusuyla diklenip başını geriye doğru attı. Şimdi aşık olduğu çocuğun yüzünü görüyordu. Jisung tam arkasındaydı. Masadaki garip havayı sezmişti. Gülümseyerek kuzenine elindeki flashı uzattı. Changbin ona öpücük atıp "Seviyorum seni." dedi. Eh tabi Minho'dan korkutucu bakışlar da kazanmıştı.
Chan sırıtarak "Jisung dersin yoksa gel otur azıcık."
dedi. Jisung omuz silkip kendini Changbin ve Chan'ın ortasındaki sandalyeye attı. Chan sırıtarak kolunu yanındaki bedenin omzuna attı. Kulağına doğru eğilip "Aşık olduğun çocuk burada. Tabii hemen oturursun." diye sadece onların duyabileceği bir şekilde fısıldadı. Jisung gözlerini sonuna kadar açıp Changbin'in kafasına geçirdi.Changbin ani gelen saldırıyı beklemediği için bağırıp kafasını tuttu. Kötü bakışlarını Jisung'a atarken "Bana ne vuruyorsun be?" dedi. Jisung yanaklarını şişirip "Neden konuştuğumuz şeyi Chan Hyunga dedin?" dedi. Changbin anlamaz şekilde Chan'a döndüğünde Chan kimseye fark ettirmeden Minho'yu gösterip sırıtmıştı.
Changbin kahkaha atarak "Bilmeyen yok Ji. Kendi kendine öğrendi." dedi. Chan da "Salak çocuk." diyip gülmeye başlamıştı. Jisung kaşlarını çatıp önüne döndü. Karşısındaki Minho ve Seungmin ona anlamaz bakışlar atıyordu. Genişçe gülümseyip "Şey, Han Jisung ben." dedi. Saçmaladığını düşünerek kendine kızdı. Minho ise çoktan kendini Jisung'da kaybetmişti. Her saniyeyi aklının en ücra köşelerine bile kazıyordu.
Seungmin Minho'nun konuşamayacağını fark edip "Ben de Kim Seungmin. Yanımdaki de Lee Minho." dedi. Jisung kafasını salladı. Arkadaş edinmekte berbattı. Ama sonra aklına gelen şeyle bulunduğu yerde diklenip "Bir dakika bir dakika. Liseyi Chan hyunglar ile beraber okudun dimi?" dedi. Chan o sırada su içmek için şişeye uzanmıştı.
Seungmin bu ani heyecana şaşırıp "Evet. Ne oldu ki?" diye sordu. Jisung şişeyi ağzına götürmekte olan Chan'a sinsice sırıtıp intikamını almak için aynı heyecanla "O zaman sen Chan Hyungun aşık olduğu Kim Seungmin'sin!"diye bağırdı. Masadakiler Jisung'a şokla bakarken Chan ağzındaki suyu çoktan püskürtüp öksürük krizine girmişti.
Jisung sahte bir oyunculukla eliyle ağzını kapatarak "Ah yoksa bilmiyor muydunuz? Oysa Chan hyung senden çok bahsederdi. Tüh, keşke benden öğrenmeseydiniz." dedi. Bunu Changbin bile bilmiyordu tanrı aşkına. Jisung Chan'ın kıpkırmızı yüzünü fark edince sertçe yutkundu. Hızla Seungmin ve Minho'ya dönüp "Görüşürüz yenge, görüşürüz Minho-ah." deyip aynı hızla masadan atlayarak kaçtı.
Gülerek son sürat koşarken Chan da arkadan onu kovalıyordu.
Han Jisung intikamını almıştı.
23/03/2021
Öptm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
fetish
Short Story(minsung) linosacc: ince belin damarlı kollarım arasında çok güzel durur 09.05.2021 Minsung #1