11'de yazamadığım malum telefon konuşması sj

13.4K 910 497
                                    

26/07/2021
İyi okumalar🤡


Kaldırma nedenim bölümün güzel olmamasıydı ama bir okuyucumun isteğini kıramadım ve tekrar atıyorum

Siz yine de beklentilerinizi yüksek tutmayın

:(
iyi okumalar


Rahatsız olacaksanız okumayın😽😽






Vücudunda büyük bir karıncalanmayla yatağında kıvranan çıplak beden aşık olduğu adamın onu aramasını bekledi. Parmak uçlarını hafifçe, sızdıran penisinin etrafında gezdirince vücudu şiddetle sarsıldı, beli yataktan ayrıldı. Yüzüstü dönüp yüzünü yastığa bastırırken yatağa sürtünüyordu. Yüzünü nefessiz kalacak şekilde yastığa daha da gömüp derince inledi. Sönmüyordu. İçindeki bu ateş sönmüyordu. Sert bir şeylere sürtünmesi gerekiyordu.

Düzensiz nefesleri ve terlemiş vücuduyla odasına bakındı. Ama ne odasında sürtünebileceği bir şey vardı ne de ayağa kalkabileceği güç. Sonunda telefonunun ekranı yandığında hızla yeşil tuşa dokundu. Ağlamaklı sesiyle "Lee Know, a-acıyor." diye inledi. Minho gözünün önüne gelen görüntüyle dudaklarını dişleyip kafasını geriye doğru yatırdı. İnce bedenin kendi yatağında ihtiyaçla kıvrandığını, dağılmış halini hayal etti. İstemsizce derinleşen sesiyle "Jisung gözlerini kapa ve sana diyeceklerimi hayal edip kendine dokun." dedi. Jisung sevdiği adamın dominantlığı ile inleyip avucunun içindeki penisini sıktı. Kesik nefeslerinin arasından "T-tamam." dedi.

Minho yutkunup hoparlördeki telefonu kulağının altına koydu. Rahat bir pozisyona geçip kendine dokunduğunda gittikçe derinleşen sesiyle konuşmaya başladı.

"Gözlerini kapadığından emin ol ve hayal et. Odaya giriyorum. Senin o dağılmış halini görüyorum. Yatakta ihtiyaçla kıvranırken bacaklarını davetkar bir biçimde açıp kısılmış gözlerinle bana bakıyorsun. Davetini kabul edip ilerliyorum. Üzerine çıktığımda tırnaklarımı acımasızca taptığım o ince bele batırıyorum."

Jisung ellerini iki yandan beline sarıp sertçe tırnaklarını geçirdi. Tırnaklarını aynı şekilde bastırarak belini boylu boyunca çizdi. Bunu Minho'nun yapacağı düşüncesi onu delirtirken boğukça inledi. Minho ise bedeninin altındaki çarşafı avuçlarının arasında ezip çekiştiriyordu. Jisung titreyen sesiyle konuştu.

"Tırnakların belime batınca az önceki gibi inliyorum. Seni hissetmek için kalçamı yukarı doğru kaldırıp birbirimizle temas etmemi sağlıyorum."

"A-ah. O kadar kolay değil bebeğim. Kalçanı havaya kaldırdığın gibi tek elimle kalçana baskı yapıp seni aşağı itiyorum. İhtiyaçla kıvranıyor beni istediğini söylüyorsun."

"Ihm Lee Know. Seni istiyorum."

Minho inleyip başını geriye doğru yatırdı. Az önce Han Yüce Jisung ona adıyla inlemişti.

AŞIK OLDUĞU FETİŞLERİ OLDUĞU ADAM ONA ADIYLA İNLEMİŞTİ.

Hırsla dudaklarını yalayıp "Bir gün o pembe deliğini çok pis sikeceğim Jisung." diye tısladı. Jisung orta parmağını kendi deliği üzerinde dairesel şekilde hareket ettirirken kıkırdayarak "Neden şimdi sikemiyorsun? Mmh Lee Know. Kim olduğunu biliyorum ve ah seni içimde istiyorum." diyerek tam o anda parmaklarını içeri doğru itti. Deliğine ilk defa dokunmanın hazzına titrerken yüksek sesle inledi. Minho hırıltılı nefesler alıp kendini çekerken "İnle. Daha yüksek sesle inle ve parmaklarınla sertçe kendini becer." dedi. Jisung ona uyup parmaklarının hareketini hızlandırdı. Zevkten gözleri kayıyor çığlık atarak inliyordu.

Kendi zevk noktasına vurduğunda nefesi kesilmiş "Sikeyim bunu senin yapmanı istiyordum. Senin dokunuşlarınla inlemek istiyordum Lee Know." diye söylendi. Boşta kalan elini penisine atıp çekiştirirken Minho'nun "Ben de şu an bana sakso çekmeni isterdim, işe bak." diyerek inleyişlerini duydu. Cevap veremeyecek kadar zevke gelmişti. Sonuna gelmişti. En yüksek inlemesini bırakıp karnına doğru boşaldı. Kaskatı bedenini yorgunca yatağa bırakıp nefesini dizginlemeye çalıştı. Minho da biraz sonra boşaldığında aynı şekilde yatakta yatıyordu. Az önce olanların gerçek mi rüya mı olduğunu sorguluyordu. Şu an cennetteydi. Kendi düzensiz nefeslerinin yanında düzenli nefes alışverişleri duyunca sırıttı. Bebeği yorgunluk ve alkolün getirdiği mayışmışlıkla uyuyakalmış olmalıydı. Telefonu kapatmadan önce sessizce fısıldadı.

"Ben böyle tek turda bırakmam Sungie~"

















30/07/2021
Sürpriz
:D
:D
:D
GECE SÜRPRİZİ

HEHEHEHEH
İLK DEFA
SEXTİNG
DUR BU BAŞKA Bİ ŞE OLDU
SEXCALL GİBİ Bİ ŞE PLDU
NE DENİLİYO BUNA
İŞTE YAZDIM BÖYLE Bİ ŞE
50K İÇİN EHEHEHEH

BEKLEMİYODUNUZ DİMİ
ŞOK OLDINUZ DİMİ
BEN DE OLDUM
EHEHEH
GEHEHEHEHEJWHEJ

Bu arada 50k için çok teşekkür ederim
Oy verip yorum yapan parmaklarınızı öperim
Şey bi de diğer ficlerim evlatlık givi hissediyorum onlara da bir bakar mısınız
GÜNVELLEME 65K İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM YYYUUUUH OHAAA

NEYSE
SEVİYOEUM SİZİ
ÖPTM
MWAH
MWAH

fetish Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin