+In morning⛅
Jiminនឹងyoonkiក៏ងើបរៀបចំស្លៀកពាក់ចុះ ទៅក្រោមញាំអាហារពេលព្រឹកឯម៉ាក់yoongiនឹងyg
ក៏ចឹងដែរឯNaNaកំពុងរៀបចំអាហារពេលព្រឹកជាមួយម៉ាក់jimin។Mrs.Min:<ហឹម ឈ្ងុយណាស់អ្នកបងpark រួច ហើយនៅនឹងអោយខ្ងុំជួយទេ>(ម៉ាក់yoongiចូលផ្ទះបាយមើលម៉ាក់jiminធ្វើអាហារ)
Mom.Jimin:<ចាសៗមិនអីទេរួចល្មមលោកស្រីទៅអង្គុយចាំនៅតុបាយចុះណា NaNaលើកចានទៅដាក់លើតុទៅ>
Mrs.Min:<ហឹមក៏បាន>(ម៉ាក់yoongiញញឹម ដាក់ម៉ាក់jiminរួចក៏ទៅអង្គុយចាំនៅតុបាយ)
NaNa:<ចាសអ្នកមីង>(NaNaលើកចានលើបាយទៅតុបាយ)
+តុបាយ
Yoongi:<អរុណសួស្តីម៉ាក់>(yoongiចុះមកអង្គុយ)
Mrs.Min:<ចាសកូនអេក្មួយminនឹងចៅyoonki យូរម៉េសឫមួយមិនទាន់ភ្ញាក់ NaNaឡើងទៅមើលមីងនឹងក្មួយគេមើសកាលចុះមក>
NaNa:<ចាសលោកស្រី>(Nanaប្រុងឡើងទៅពួកគេចុះមកល្មម)
Jimin:<មិនបាច់ទេខ្ងុំមកហើយ> (jiminដឹកដៃyoonkiមកអង្គុយរួចក៏អង្គុយជិត yoonki)
Mrs.Min:<ហឺម ជុំគ្នាល្មម Nanaឯណាអាហារ>
Mom.jimin:<មកហើយលោកស្រី នេះបាយឆាគ្រឿងសមុទ្រសម្រាប់គ្រប់គ្នានៅមានស៊ុបត្រីទៀត>
(ម៉ាក់jiminលើកមកដាក់លើតុ)Yoongi:<ហឺម ឈ្ងុយតោះនាំគ្នាញាំទៅ>(គ្រប់គ្នាក៏នាំគ្នាញាំស្រាប់តែ....)
Sana:<បងyoonហា៎ អុះ ជំរាបសួរអ្នកម៉ាក់ នេះខ្ងុំមកចំពេលល្អណាស់សុំញាំដែរបានទេ> (Sanaដើរមកអង្គុយជិតyoongi)
Mrs.Min:<ចាស លើកដៃថ្វាយព្រះ ញាំបានតើតោះញាំទៅ>(ម៉ាក់yoongiញញឹមមិនសូវសមដាក់sana)
Yoongi:<អូនមកធ្វើអី បងសុំទោសបងភ្លេចមិន បានទៅរកអូនល្ងាចមិញអូនខឹងបងឬអត់> (yoongiចាប់ដៃSanaមកកាន់មិនខ្វល់ពីអ្នករួមតុជាមួយទេ)
Sana:<មិនអីទេអូនមិនបានខឹងទេអូនយល់បងរវល់
អូនដឹង>(Sanaសើចដាក់yoongi)Yoonki:<ប៉ាហា៎កូនមានរឿងចង់និយាយជាមួយប៉ា>(Yoonkiទ្រាំមិនបានក៏និយាយតែម្តង)
Yoongi:<មានរឿងអីកូននិយាយមក>
Yoonki:<កូនចង់បានម៉ាក់ ប៉ារកម៉ាក់អោយកូនមួយមកមិត្តភក្តិកូនមើលងាយកូនថាកូនជាកូនម៉ែរត់ចោលកូនអន់ចិត្ត>(yoonkiអោនមុខពេបមាត់យំ)
YOU ARE READING
អ្នកម្តាយវ័យក្មេង(Complete)
Actionតួឯកប្រុសMin Yoongi តួឯកស្រីPark Jimin កូនដើមតួឯកប្រុសMin Yoonki កូនចុងតួឯកប្រុសMin Yoonji