Mom.Jimin:<ហឹម ខិខិ>(ម៉ាក់jiminដឹងខ្លួនមកក្អកញាប់ស្អេស)
Jimin:<ម៉ែ ម៉ែយ៉ាងមិចហើយម៉ែ>(jiminប្រលែងដៃពីSugaស្ទុះមកចាប់ដៃម៉ែគេ)
Mom.Jimin:<ម៉ែមិនអីទេ ខិខិ អ្នកប្រុសyoonខិខិអ៊ំសុំអ្នកប្រុសរឿងមួយបានទេ>(គាត់លើកដៃរក Suga)
Yoongi:<បាទបានម៉ែដោះសុំអ្វីក៏បានដែរ>(Suga
ស្ទុះបន្ទោបខ្លួនចាប់ដៃគាត់)Mom.jimin:<កូនminជាក្មេងកាចឆ្នាស់ខិខិអ៊ំដឹងតែអ៊ំសុំខិខិលើកកូនminអោយអ្នកប្រុសហើយទោះបីខិខិជាឋានះជាអ្នកស្រីតូចក៏ដោយចុះហើយកុំធ្វើបាបកូនminអីបំណងចុងក្រោយរបស់អ៊ំមានតែពិននិងទេអ្នកប្រុសខិខិ អូយ អ្នកប្រុសព្រមទេ>(គាត់ប្រឹងនិយាយផងក្អកផងរួចចាប់ដៃjiminដាក់លើដៃSuga)
Yoongi:<បាទបានខ្ងុំយល់ព្រមនឹងម៉ែដោះគ្រប់ យ៉ាងJiminនឹងSanaនឹងរៀបការជាមួយខ្ងុំនៅថ្ងៃតែមួយតែម្តងល្អទេ>(Sugaញញឹមចាប់ដៃJimin ជាប់)
Mom.jimin:<ល្អណាស់អ៊ំទុកចិត្តហើយខិខិ កូន minពេលម៉ែមិននៅកុំធ្វើចារឹតដូចមុនណាកូនធំហើយ2ខែទៀតកូនគ្រប់អាយុ20ហើយណាក៏ជិតមានគ្រួសារដែរម៉ែធ្លាប់និយាយប្រាប់កូនថាមិចពេលកូនអាយុ18ឆ្នាំនោះកូនចាំទេខិខិ>(គាត់និយាយផងប្រឹងលើកដៃអង្អែលក្បាលកូនផង)
Jimin:<ហឹកៗៗកូនចាំមិនភ្លេចទេពាក្យម៉ែប្រដៅទាំងអស់កូនចាំទាំងអស់ម៉ែផ្តែផ្តាំធ្វើអីជាមួយម៉ែចង់ទៅចោលកូនដូចពុក>(jiminយំងក់ក្បាលតបនឹងម្តាយ)
Mom.jimin:<ម៉ែស្រលាញ់កូនណាស់កូនmin ប្រឹងរស់បន្តអោយមានក្តីសុខដើម្បីម៉ែខិខិម៉ែ...ខិខិ>
ព្រូស!(គាត់ប្រឹងនិយាយផងក្អកផងរហូតក្អួតឈាម
គាត់បិទភ្នែកទម្លាក់ដៃចុះលាពិភពលោកដ៏ស្រស់
ស្អាតលាកូនស្រីតែមួយស្រលាញ់ស្មើជីវិតទាំង
គ្មានថ្ងៃត្រឡប់មកវិញ)Jimin:<អត់ទេម៉ែ ម៉ែបើកភ្នែកឡើងកូនមិនអោយម៉ែទៅទេyoongiលែងខ្ងុំលែងខ្ងុំទៅម៉ែកុំទៅអីហឹកៗៗៗអត់ទេហឹកៗៗលែងខ្ងុំហឹកៗៗម៉ែអត់ទេម៉ែកុំទៅអីម៉ែហឹកៗៗ>(jiminស្រែកអង្រួនសពម្តាយផងយំផងSugaស្ទុះទាញនាងមកអោបជាប់នាងស្រែកផងយំងរើផង)
YOU ARE READING
អ្នកម្តាយវ័យក្មេង(Complete)
Acciónតួឯកប្រុសMin Yoongi តួឯកស្រីPark Jimin កូនដើមតួឯកប្រុសMin Yoonki កូនចុងតួឯកប្រុសMin Yoonji