Şaka olarak öpücüklerini siliyorsun
Yeonjun
Yeonjun çok kırılırdı. Ağzı açık kalırdı ve sonra yüzüne bir bakış atıyor. Size yüzünüzün her tarafına bir milyondan fazla öpücük veriyor.
Zavallı Yeonjun günün geri kalanında şöyle bir tutuma sahip olurdu: "Bunu bana yaptığına inanamıyorum. Sana karşı çok iyiyim ve bana borcunu böyle mi ödüyorsun ??" ama gerçekten yapmanız gereken tek şey ona bir öpücük vermek ve o tekrar gülümseyecek.
Soobin
Soobin çok ihanete uğrayacaktı. Sanki bir saniyeliğine surat asıyor ama sonra bütün vücudunu senden uzaklaştırırdı. "İyi peki öyle olsun o zaman!"
Sen üzgün olduğunu söyleyene ve öpene kadar seninle konuşmayı reddederdi, böylece seni tekrar öpebilirdi. Sonunda sadece pes eder. "şirin ~!"
Beomgyu
Beomgyu'ya şaka yapmak her zaman biraz tehlikeli bir fikirdir çünkü siz bunu yapar yapmaz intikamını nasıl alacağını çoktan planlıyor. Sizinle öğle yemeği yemeye karar vermişti ve elinizin tersiyle dudaklarınızı silmeden önce size hızlı bir merhaba öpücüğü verdi.
Çok kırılırdı, ama surat asmak yerine hemen seni yakalar ve on öpücükle sana saldırır. "Ne cüretle benden kurtulmaya çalışırsın?"
Taehyun
Kafası çok karışırdı. Gerçekten çok fazla pda (fazla sevgi göstergesi) yapmıyorsun, bu yüzden sanırım sana garip bir bakış atacak ve diğer insanların önünde öpülmekten hoşlanmadığınızı varsayacaktır.
"Seni daha önce öptüğümde gerçekten canını sıktı mı? Bunu bir daha yapmayacağım," diye sana daha sonra söylerdi ve ona hemen şaka yaptığını söylemen gerekirdi çünkü gizlice aslında biraz üzgündü :(
(ama sadece şaka yaptığını anladığında sana gülerdi!)
Huening Kai
Kai zaten size gerçekten dağınık öpücükler vererek şaka yapmayı seviyor, bu yüzden size bir öpücük verdikten sonra yanağınızı silerseniz muhtemelen size gülerdi. Çoğu zaman orada oturup eğlenmesine izin verirsin, ama bu sefer değil.
"Çok tatlısın," diye gülerek yanağını dürttü. "Burada, sana bu sefer normal bir tane vereceğim."
"Hayır ~ benden uzak dur, yalancı!"
"Y / n, geri dön!"
YORUM YAPIP OYLAMAYI UNUTMAYIN
BYEE❤