Onlardan şaka olarak ayrılırsın
Yeonjun
Çok incinir ve kızar. İlk başta, rahatlamış hissederdi, ama senden ayrılmak onun en büyük korkularından biridir, bu yüzden gerçekten üzülürdü. Böyle bir şey yapacağına inanamıyor.
"Bunu bir daha asla yapma," diye homurdandı, kabaca seni sıkı bir kucaklamaya çekerdi çünkü sana hala gerçekten kızgın olmasına rağmen, hala orada olduğunu bilmenin teminatına ihtiyacı var. "Beni gerçekten korkuttun, biliyor musun? Bu acımasızdı. "
Soobin
Muhtemelen rahatlayarak gülerdi. bunu çok ciddiye almazdı, ama kesinlikle şakacı bir şekilde sizin başınızın arkasına vururdu. "Ayrılma fikrin çok tuhaf." Sen ondan ayrılıyormuş gibi yaparken onun çoğunlukla kafası karışmıştı.
"Bir şeyin tuhaf olduğunu biliyordum," diye güldü ve seni hafifçe omzuna yumrukladı. Ona suratını astın ve o seni öpmek için öne eğilerek kıkırdadı. "Ama lütfen bunu bir daha yapma. Bu hayatımın en stresli on dakikasından biriydi. "
Beomgyu
Beomgyu seni geri almaya kararlı. Gerçekten gözlerinde yaşları görene ve sonra göğsüne su basana kadar ve onu kucaklayıp, bunun sadece bir şaka olduğuna ikna edene kadar gerçekten komikti.
"Ciddi misin?" o çok rahatlamıştı, ama şimdi neredeyse ağladığı için kendini biraz aptal hissediyordu. Misilleme olarak alnına sertçe vurarak sana bir surat yaptı. "Arkanı kollasan iyi olur prenses. Bunun için sana geri dönüyorum. "
Taehyun
Diğer herkesin aksine, Taehyun sadece komik olduğunu düşündü. Sen korkunç bir yalancısın ve onuna konuşmak için oturtur oturmaz bir şeyin şüpheli olduğunu anladı. Tüm bunların sadece bir şaka olduğunu anladıktan sonra, gözlerini devirip seni sıkmak için kucağına çekerdi.
"Çok tatlı olduğun için şanslısın," sana gülmekten kendini alamadı, yanaklarından birini nazikçe sıktı. "Ah, seninle ne yapacağım?"
Huening Kai
Oh bu KALP KIRMA olurdu. Kai sana tamamen inanırdı ve tüm duygularını geride tutmak için elinden geleni yapardı, böylece odasından ayrılır ayrılmaz ağlamaya gidebilirdi, ama sonra kolların onun ortasında ve ona bunu söylüyorsun çok üzgünsün sadece şaka yapıyordun.
"Aman Tanrım," diye nefes aldı, seni daha da yakınlaştırdı, böylece iki kolunu da sana dolayıp sıkabilirdi. "Bunu bir daha asla yapma. Bu korkunçtu. Seni çok özlerdim. "
YORUM YAPIP OYLAMAYI UNUTMAYIN
BYEE❤