(Від лиця Вики)
Через якийсь час ви йдете по коридору в тишині поки ти не наважилася порушити її.
В:чому ти постійно допомагаєш мені?
Л:Якщоб я і сам розумів себе кожин раз як ти приближаєшся я не можу нічого зробити з собою я не контролю ні думки ні дії. Кожин раз говорю собі я не буду підлаштовуватися . Він і сам не зрозумів що сказав це в слух.
Далі ви йшли в повній тишині поки не підійшли до твоєї кімнати. Настав час прощатися але Люцифєр неожидано даже для нього заговорив.
Л:А ти ідеш в падєзд завтра.
В:Незнаю Мими ще не докінця осознала все і їй трудно буде бачити Ади та й зазвичай вона була з ним в цей час,але ще побачим.
(Після цього ти зайшла в кімнату)
В:Мими вставай. Я розумію що тобі погано но давай не подавать виду. Ну хочаб для того щоб він слюною подавився?
~В цей момент Мими виходить із вани~
М:Ого а ти з відки така красива?
В:Я неочікувала що ти вже встала
М:Звісно встала до початку занять залишилася година.
В:як година яж нічого не встигну.
Поки ти красилася,одівалася просто приводила себе в порядок ви спілкувалися про все і ти розповіла що було.
М:Та зі мною все гаразд цього й треба було очікувати від нього я вдячна що ти дала йому персональний урок
В:Томи ідемо завтра в падєзд?
М:а ти сомніваєшся?
Після цього ви полетіли на занятя
А доречі твій наряд:Макіяж:
А прічоску ти таку й оставила.
(Післа занятій)
Під час занятій нічого не траплялося ти лише замічала погляди знакомого дємона. Ади не прийшов тому обішлось без скандалів.
(Раніше на занятіях від лиця Люцифєра)
(М/Л-мислі Люцифера)
М/Л-і як вона успіває тільки годину тому била парня,вона як завжди красива невідвести погляд.
Веяером від лиці Вики
М:Ти вибрала що будеш одівати?
В:Нєт завтра розбирусь а ти повина виглядати як ніколи і забути про прошле.
Цей день тебе вимотав тому ви не сиділи до пізна і вирішили лягти спати.
326Слів🥺💞
Знаю що серія однотипна зате нову серію я планую випустити як можна рініше вже й придумала події.Можете написати свої догадки
Вибачте за помилки)
ВИ ЧИТАЄТЕ
Научи мене любить. Клуб Романтики (Секрет Небес)
Fanfictionзразу скажу що історія на Українській мові. Люцифєр на перший погляд грубий хлопчик але уразлимий.Він закохуєця в Вікі.Мудра дєвушка бачить його наскозь після чого змінює в кращу сторону свого возлюбленого.На томічть у Люцифєра появляєця більше друз...