Deku kolu alcıda bıtkın bır halde eve doğru gıder kapıyı Acara
Deku; ANNEEEEE BEN GELDİMDeku annesini ve all for one u çay jçerken yakalar
Deku:a a a anne... B burda noluyo? Bu adamda kım?
Gerılmıstır heran afo ya saldırabılırdır afo deku ya dostça bir gülümser.İnko:i ı ızukuuu sakın ol bak bu benım sevgılım shıgarakı hısassı. Yaklasık 6 aydır çıkıyoruz tatlım buda benım oğluşum ızuku.
Afo tam midoriyaya merhaba demek için ayağ kalktığında midoriya onu tersler ve odasına doğru gider. İnko izuku nun omzundan tutar salonda koltuğa oturtur
İnko; kusura bakma şuan baya saskın ve gergın bırazdan kendıne gelır hadı ızuku merhaba de.
Deku:anne bu kım? Neden bızım evımızde ve neden sırıtıyor!?İnko oğlunun yüzündeki öfkeyi farkeder ve sakinleşmesini işaret eder Deku zorda olsa sakınlesır onlardan bır acıklama beklıyordur. Afo açıklamasını yapar fakat bu açıklama onu pek tatmin etmez. Deku tam bırsey dıcekken kurogırının portalı acılır elınde cantayla gelır deku shıagrıyı görür
Deku; SEEEEEN!!! BİZE SALDIRAN ADAM!
sınırle ayağa kalkar yumruklarını sıkar ona saldırmak uzeredır shıgarıde aynı haldedır heran evde savaş cıkabılırdır. Fakat afo shigaraki ile konuşup dekuya anlattıklarını ona da anlatır ve ortalık biraz daha sakinleşir
Shigaraki; şimdilik kurtuldun midoriya izuku.
afo nun ona attığı bakış ile portaldan içeri geri girer.Deku:sakın olucam...sakın olucam....BURDA NELER OLUYO!!!O BİZE SALDİRAN ADAM NEDEN BURAYA ELINDE CANTAYLA GELDİ BANA BIR ACIKLAMA YAPMANIZ GEREKMİYOR MU!? O HERİF ÖNCE BENİ VE ARKADASLARIMI ÖLDÜRMEYE ÇALIŞTI Kİ ÇOĞUMUZ AĞIR YARALANDI ÜSTÜNE ONUN BAŞINDAKİ ADAM BIZIM EVİMİZDE YASICAK ÜSTÜNEDE BİZİ ÖLDÜRMEYE ÇALIŞAN MANYAK BURAYA ELINDE CANTAYLA GELIYO!
Afo; deku lütfen sakin ol herşeyin açıklamasını ileride biz sana anlatmadan anlıyacaksın tamam belki bunlar şu anda saçma geliyor olabilir ama biraz sakinleş.
Deku; sen benimle dalga mı geçiyorsun bu bir şaka değil mi!?
Deku:evet kameralar nerde?İnko:tatlım bunlar gerçek bak Timur'a artık burda kalıcak ve beraber anlaşmaya calısın lütfen bak beraber çok güzel bir şekilde yaşıycaz buna sende zamanla inanacaksın.
Deku; o koca cani böyle bir şey deseydi inanmış gibi yapabilirdim çünkü o bir yalancı a_ama bunları söyleyen kişi sensin sana gerçekten de inanamıyorum o adam burada olduğu sürece ben burada olmayacağım!
İnko; i_izuku gitme lütfen bana inan gerçekten o artık iyi birbirimizi seviyoruz lütfen gitme.
Deku; üzgünüm ama ben bunu kaldıramam
Afo inkonun omzuna elını koyar
Afo; sakın ol tatlım. Tamam mı?
IZUKUYA yaklasır elını onun alnına koyar ızukunun son 30 dakkalık hafızasını sıler ve kendısı ve shıgarakıyı deku nun gözünde farklı bırı olarak gosterır yanı shıgarakı ve afoyu vıllaın olarak gormemesını saglıyordur.deku yere yıgılır afo dekuyu kucagına alır koltuğa yatırırır bırazdan kendısıne gelır. gulumser inkoya sarılır.
Deku gözlerini açar ve annesinin endişler içerisinde kendisine baktığını görür ve ne olduğunu anlamaya çalışır fakat hiç bir şey hatırlamıyordur daha sonrasında afo deku nun uyandığını görür ve mutfağa gidip ona su getirir ve içmesini söyler. Deku suyu yavaşca içer.
Deku; beyfendı sız kımsınız? Anne bu adam kım? Neden burda?
Deku kafası karısmış bir şekilde afoya bakar afo nun telefonuna mesaj gelır shıgarakı ne zaman gelıcem oraya dıyordur.Afo mesajı görmemiş gibi yapar ve telefonu kapatır
Deku; siz kimsiniz ve annemi nereden tanıyorsunuz
Afo; senin şu anda biraz daha dinlenmen gerek daha yeni kendine geldin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RP
Fanficevvet beklediğimiz rp geldii sınavlarım 3 mayısa ertelendi yaniii rp leri daha erken atacağım sizde eğer benimle rp yapmak istiyorsanız @bnhafanss adlı instagram hesabından bana ulaşabilirsiniz.