olayların tekrar sarpa sardığı gün

5 3 0
                                    

Deku sahilde koşuyordur all mightı arar baya düşüncelidir. Deku all might ile buluşur.

All might; one for all u idare edebilmede geliştin mi nasılsın.

Deku:%20 ye kadar kullanabilmeye basladım ama... All mıght şuan hayatım baya çalkalanıyor. Annem... annem sevgili yapmış ve sevgilisi bize taşındı . Ve annemın sevgılısı baya... Garıp?

All might; nasıl garip olabilir ki o das sen ve ben gibi bir insan neden garip doyorsun ki?

Deku:kuryeci olduğunu söyledi ama aşırı pahalı bir takım elbise giyiyor ve evden çıkarken etrafta hiç kurye motoru görmedim. Aynı zamanda senin kadar uzun ve kaslı o kadar kaslı olmak için spor salonuna gitmeli ve bolbol et yemelı ama kuryeler askeri ücret alır. Bu benim kafama takıldı hemde dün akşam tanıştığımızdan berı hiç teslimata gitmedi ve yanında hiç iş üniforması yok.

All might; demek öyle bir gün o kişi ile tanışmayı çok isterim o tipte birisini tanıyorum acaba bu o kişi mi?

Deku:kim peki? İstersen bu akşam bize gebelebilirsin açıkçası o adamla yalnız kalmak... Bıraz korkutucu? Heran birşey yapıcak gibi duruyor.

All might; Bunun için önce annenden izin alman gerekli sormadan gelmem pek hoş olmaz annene sorarsın uygun olduğu bir zaman hep beraber görüşürüz.

Deku; paki all might ben koşumu bitirdikten sonra annemden izin alırım.

All might; pekala, görüşürüz genç midoriya.

Deku all mıghta el sallar koşusunu devam eder bir yandanda durmadan düşünüyordur 3 saat sonra eve gelır

Deku; anneee ben geldiiim bu akşam yemeğine all mıght gelebilir mi?

İnko; aaaa tmm peki onu ara o zmn ben de yemeği hazırlıyorum.

Deku; pekala ben hemen gidip onu arıyorum.

Deku all might ı arar ve onların evine davet eder all might eve gider.

Afo all mıghtın geleceğini bilmiyordur.  İnko ya mutfakta yardım etmeye başlar masayı hazırlar   deku 30 dakka sonra kapıyı açar afo all mıghtı görür saskınca all mıghta bakar sonra homurdanır. All might afo yu gördüğüne hiç şaşırmaz daha sonra afo ve all might sakin bir şekilde masaya geçer yemekler yendikten sonra bir odaya geçip konuşmaya başlar.

İnko:bay all mıght nasılsınız iyisinizdir umarım iizuku okulda ıyımı? Okula uyum sağlayabildi mi? Geçen ki saldırıdan sonra önlemleri arttırıcakmısınız?

İnko daha böyle bırcok soru sorar

İnko;.... Izuku... Bak... B ben... Ben senın kahraman olmanı ıstemıyorum... Sonra 10 aydır... Eve yara bere ıcınde ve asırı yorgun halde gelıyorsun v ve...... Ben buna da dayanamıyorum.

İnko ağlamayı başlar Afo sakınce inko nun sırtını sıvazlarlar ve ınkoyu sakinleştirmeye çalışır.

All might; sakin olun her şey yolunda siz lütfen endişelenmeyin izuku gerçekten kahraman olmaya o kadar hevesli ve o kadar çalışıyor ki yorulması tabi ki de çok normal siz içinizi rahat tutun.

İnko yanlarından ayrılır afo ve all might baş başa kalır.

All might; meden buradasın aklından ne geçiyor ve izuku ya ne yaptın.

Afo; lütfen sakin ol ben artık normal bir hayat istiyorum birliği bıraktım ve buradayım tamı tamına altı aydır. izukuya gelirsek eve gelip beni gördüğünde adeta şok olmuştu ben de onun hafızasında benim kötü olduğum yerleri kaldırdım tabi ki de shigaraki yi de ve onu da bu konuda tenbihledim.

All mıght:sana güvenmemi beklemiyorsun dimi? Sonuçta bunu 100 yıldır yaşayan ve ofayı( one for all)  isteyen binlerce kişiyi öldüren bir kötü adam  hatta kötülerin başı söylüyor.

Afo; ben ciddiyim ama eğer hala daha kötü birisi olduğumu düşünüyorsan sen bilirsin ben değişmek istiyorum belki bu yaptıklarımı geri almaz ama normal bir insan olmayı sen ve ya bir başkası kadar ben de hak ediyorum.

All might; pekala madem ki normal bir insan olmak istiyorsun o zaman neden midoriya nın hafızasını sildin şimdi onun hafızasını yerine getir ve kanıtla!

Afo; tamam ben izuku yu getiririm, ama bunu sana bir şey kanıtlamak için yapmıyorum.

Afo izukuyu odaya çağırır ve hafızasındaki sildiği kısmı geri getirir. Deku basını tutar afoya korkuyla bakar dövüş pozısyonu alır.

Deku; NEDEN BURDASIN SEN!!!  All mıght??? Sen neden böyle oturuyorsun? Kafam karıştı

bir anda mırıldanmaya ve düşünmeye başlar.Deku Hafızası silindikten sonra ve öncesinde olanları hatırlar.

Deku; neyin peşindesin sen!?

Afo:bak izuku ben annene annende bana aşık oldu ve bende inko yla ve seninle ve üvey oğlum tomurayla güzel normal bir hayata başlamak istiyorum.

Deku; yeni bir hayat demek tamam kabul ediyorum sen bir kaç gündür düzgün duruyor olabilirsin hadi diyelim seni affettim shigari o gücünü bile kontrol etmeyi beceremiyor ya bir gün bize bir zarar verirsene yapıcaksın bu sefer zamanı mı geri alıcaksın!?

Afo:Tomura  saldıdırı olmadığı zamanlar 3 parmaklı eldiven giyiyor yani 5 parmağı birbirlerine değdirmemiş oluyor.

Deku; iyi o zaman gelsin hep beraber yaşayalım!

Afo; bize bir şans ver eğer bir yanlışımız olursa gideriz.

Deku; tamam kaybediceğini bile bile neden böyle bir iddia ya giriyorsun anlamadım ama olsun hadi üç gün boyunca sizi izleyeceğim yalnışbir şey görürsem direk dışarıdasınız!

RPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin