Kötü Hediye

36 0 0
                                    

Sevgili Günlük:

Noel'e 4 gün kaldı. Ve eğer lise 3.sınıftaysanız Noel dönemi mutlaka bir çekilişe maruz kalırsınız. Bende o çekilişe maruz kalan gereksizlerdenim. Şunu belirtmek isterim ki 'Noel Çekilişi' gibi şeyler bana her halükarda saçma gelmiştir. Gidiyorsun, çok beğendiğim bir şeyi alıp arkadaşına veriyorsun. Ben bugün bir rüya gördüm. Rüyamda arkadaşıma, çok güzel, koyu pembe ve yeşil renklerinde aynı şekilde koyu pembe bağcıklı, adidas marka bir ayakkabı alıyordum. Başka bir arkadaşımsa bana, ortasında küçük bir kalp bulunan gümüş bir bileklik veriyor. Yani tamam bilekliği birazda olsa güzel bulmuş olabilirim. Ama cidden nasıl bir ayakkabıyla bir bileklik -kırtasiyede ilk önüne gelip 'rastgele' alınan bir bileklik- eş değer olabilirdi ki. Sonra uyandım.

O akşam babam işte olduğu için annem onunla birlikte yatmamı istemişti. Aslında sorun şu ki annem kendi kendisini ısıtamaz. Bu nedenle genelde babam evde olmadığında bende onunla yatmak için ikna eder. Uyandığımda yanımda annenin olmasını beklemiştim fakat yoktu. Aslında bu duruma alışmış olmam gerekirdi çünkü annem her sabah kalktığımda çktan kalkmış ve kahvaltısını yapmış olur. Ama iki kişilik yatakta tek kişi yatıyor olmanın insana nasıl bir yalnızlık issi verdiğini bilseniz, böyle ir durumu sizde benim gibi, kabullenemezsiniz.

Olduğum yerde doğruldum ve yatağın hemen karşısındaki dev dolap aynasında kendime baktım. Tahmin edilebileceği gibi savaştan çıkmış bir halim vardı. Dudakların kuruyup büzüşmüştü. Koyu renk saçların omuzlarından aşağıya sağlarken, gittikçe dalgalanıyodu ve tabii ki kabarmaktan da öte, bonus bir hal almıştı. Salaş t-shirt ümün tek omzu omzundan düşmüştü. Aynada kendimi baştan aşağıya inceledim. Sonra gözlerim aynadaki yansımamla buluştu. Koyu kahve gözlerim bana "Yat uyu, bugünde okula gitmeyiver. Zaten okulda sadece bir ezikten ibaretsin." diyordu. Ama annemin aynı şeyleri düşündüğü tam bir muammaydı. Tamam belki de biraz net olabilir. Uf tamam kabul ediyorum annem asla böyle bir şey düşünmezdi.

"Erin! Hadi kalk yoksa okula geç kalacaksın!" bu annenin sesiydi.

"Tamam anne!"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SEFİLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin