A napok teltek.Elérkezett a ritus napja amire Emy 15. szülinapjának éjszakáján kerül sor mikor is a hold fénye rávetül és megmutatkozik a valódi ereje és természete.
Mindenki izgaztottan várta az estét az egész város már hetek óta erre készült. Este még holdkelte elött mindenki az erdő közelében lévő rituális helyre gyült. Emy ált középen ahol pont eléri a holdfény .Emy a legszebb öltözékét vette fel erre az eseményre. Persze ő volt a legidegesebb. És arról nem is beszélve hogy Angelina próbálta az egészet megakadályozni persze sikertelenül.
-Ha most nem is sikerül majd a rituálé után ezüstel megölöm pont mint a szüleit.-tervelte ki Angelina.De arra nem számított hogy Ametiszt meghalja ezt az egészet.A ritus kezdetét vette emy viszont egy fekete farkas lesz gyönyörű kék szemekkel ami olyan mint két gyönyörű kristály. Nemsokára Emy saját akaratából emberi alakot öltött. A haja olyan volt mint a farkas alakban a szőre és a szeme olyan volt mint a farkas formájának. Ekkor két farkas jelent meg elötte.Az egyikük fiú volt a másik lány. A fiú ezüst színű volt a homlokán egy kék szív jelent meg az ő neve Silver .A lányfarkas pedig arany színű volt a homlokán egy narancs színű napra hasnlító folt volt és Solar volt a neve.
Ekkor ők közölték a rítus második részének a próbáját.
-Most a szív próbája jön megkérném a hercegnőket hogy nyissák ki a labirintus bejáratát.-mondták kórusban.
Nem mesze innen volt egy üreges fa ami belsejében van egy nagy kő arra kellet egy kis álompor és el kelett mondani a titkos jelszót. Amint ez megvolt a kő elmozdult és egy arany lépcsősor vezetett egy titkos alagútrendszerhez ami maga volt a labirintus. Annak a végén van egy hatalmas kamra teli kincsekkel onnan kell választania. Emy mindvégig mintha tudta volna merre kell menni ment a labirintuson át 10 perc sem telt bele és megjelent Emy egy régi faládával aminek a zárjában csak egy rozsdás kulcs volt.
-Miért ezt választottad hisz rengeteg ékszer pénz és drágakő van ott bent?-kérdezték a farkasok.
-Úgy éreztem ez majd segít és megoldja a gondjaimat.- felelte Emy.
Ekkor háromszor megforgatta a kulcsot a zárban és a láda ragyogni kezdett majd kinyilt. Ekkor Emy minden emléke visszatért és a ládából egy szellem jött elő aki megáldotta a fiatal vérfarkast majd eltünt.
-Angelina felségárulással és gyilkossággal vádollak és halál a büntetésed. Reefith hercegnő ha akarják megölhetik a szüleim gyilkosát.-felelte határozottan a farkashercegnő.
Ekkor Ametiszt szeme lilán izzani kezdett és megölte az árulót.
-Mi lett azzal a kedves démonnal aki az elöbb volt? Most miért lett ilyen? -futott át Emy agyán a gondolat.A ritus után Reefithék távoztak mert volt valami fontos munkájuk viszont a történteket sosem felejtik el.
Emy és Leo összeházasodtak és békében uralkodtak tovább ebben a békés országban.Vége
YOU ARE READING
A farkashercegnő
WerewolfEmily egy fiatal lány aki a farkasok érzékeivel és ösztöneivel van megáldva ő és barátnője Tiara próbálják vissza szerezni Emily elveszett emlékeit anélkül hogy a nevelői tudomást szereznek róla