A múlt titka

22 1 2
                                    

-Szóval nem bánod hogy ilyen szörny vagyok?-kérdezte Leo
-Dehogy, én úgy szeretlek amilyen vagy-mondtam.

Eközben Tia a konyhában kotyvasztott varocsát mert ezzel akart segíteni. Miközben a vacsorát készítette egy érdekes beszélgetés fültanúja lett.

-Angelina Werthom a híres fejvadász démon most a hercegnőt akarod kínozni?-felelte a gróf úr
-ismerős ez a hang ez Noah Fritt Anderon grófé de miért beszélget azzal a perszónával? Remélem nem árulja el Emyt? Az nem lehet minden szörny igéretet tett a királyi családnak hogy megvédik Emyt.-gondolta magában Tia
-Mit akarsz Noah csak nem szövetkezni a hercegnő ellen?-mondta nevetve Angelina.
-Csak azt akartam tudni hogy miért nem ölteed meg aznap a hercegnőt mikor Rachel Maria Witgem királynőt és Reginald Normen Wolf királyt? -kérdezte Noah gróf.
-Te is tudod hogy ő nagy örökséggel rendelkezik.-Felelte Angelina ezuttal komoran.
-Ó szóval csak az öröksége miatt.
-Pontosan te is tudod hogy a kincses labirintus megfejtése farkasnyelven van és csak ő tudja megfejteni vagy Reefith hercegnő farkasa Lord.De ők úgyis messze vannak.-jelentette ki Angelika bár a hangjából enyhe félelem halatszott.
-És arra gondoltál már hogy vagy Emy hercegnő fog megölni vagy Ametiszt hercegnő. Nem kéne elfelejtened hogy Rachel királynő és Ametiszt hercegnő jó barátok voltak.
És biztos hogy Ametiszt és Reeflith hercegnők eljönnek a felnőtté avatási szertartásra.Hisz halottad a legendát hogy őket még senki le nem győzte.
A rituálén pedig hidd el Emili Viktoria Wolf hercegnő emlékei vissza térnek hiába nyomod el őket.-közölte Noah gróf.

A farkashercegnőOnde histórias criam vida. Descubra agora