Kim Taehyung. A név, ami hallatán a szívem ezerrel kezd verni.
6 évvel ezelőtt:
A fenébe is! -káromkodtam anyanyelvemen. A szekrényem most se akart kinyílni és már késésben vagyok. Itt rángatom vagy tíz perce.
Segíthetek? -szólalt meg egy hang mögülem.
Azt megköszönném. -álltam félre, hogy a fiú nyugodtan odaférhessen a rakoncátlan szekrényemhez.
Csak emeld meg egy kicsit és ennyi. -nyitotta ki nekem.
Rendben, nagyon köszönöm. -hajoltam meg kissé, hisz fogalmam sincs, hogy itt mi a szokás.
Taehyung vagyok, Kim Taehyung. -nyújtotta kezét. Biztos nem nehéz kitalálnia, hogy nem vagyok ide valósi.
Én Tóth Kimberli, de szólíts csak Kimnek. Bocsi, a fura kiejtésem miatt. -pirultam el, hiszen nyár óta vagyok itt és picit nehezen megy ez a nyelv. A szomszéd néni az egyetlen segítségem.
Semmi gond, nekem fel se tűnt. Most viszont mennem kell, mert elaludtam és késésben vagyok. -mosolyodott el édesen.
Jó rendben, köszi a segítséget mégegyszer! -húztam mosolyra ajkaim én is.
Nagyon szívesen. Még biztos találkozunk. -intett és ment a dolgára.
A mosolyom valamiért nem akart lehervadni. Nagyon aranyos ez a fiú, remélem tényleg találkozunk még.
2 évvel később:
Taehyung ne már, ne csináld ezt. -nevettem megállás nélkül. Az ágyon fekve csikizte a hasamat.
Majd ha bocsánatot kérsz, akkor abba hagyom. -folytatta további tevékenységét.
Jó bocsánat, nagyon ügyesen rappelsz. -végre abbahagyta kínzásom és levegőhöz jutottam.
Köszönöm szépen! Tudod hogy szeretlek ugye? -puszilta meg arcomat.
Igen, tudom. -válaszoltam. Bizony. Már 2 éve együtt vagyunk. Úgy látszik, a szekrényemnek köszönhetem az egészet.
Mennem kell. Anya már vár. -mászott le az ágyamról.
Jól van, majd írj. Szia Taemaci. -öleltem át jó szorosan. Csókot adott ajkaimra és az ajtóhoz sétált.
Szia. -mosolygott rám a szokásos mosolyával.
Egy hatalmas sóhaj hagyta el a számat. Mindig boldog vagyok, hogyha rám mosolyog.
Este van már és lementem a kohnyába keresni valami kaját, mert nagyon éhes voltam.
Kim, jó hogy itt vagy. -szólalt meg anya.
Mizu? -ültem le a konyhaasztalhoz. Apa is megjelent és leültek velem szembe. Kicsit furcsálltam a helyzetet.
Valami gond van? -tettem le a villát.
Beszélnünk kell. -nézett rám komoly tekintettel édesapám.
Nem fogsz neki örülni, de apáddal úgy döntöttük, hogy haza költözünk. -mondta ki kerek perec.
Haza? De hát itthon vagyunk. Mi-miről beszéltek? -kérdeztem kissé felháborodottan.
Magyarországról. Vissza kell mennünk. -apa szavai sokkoltak.
Mi? Ne, ne, ne, nem, nem, biztos hogy nem. Ez valami vicc. -álltam fel az asztaltól és közel voltam az ájuláshoz.
Kim, apádat kirúgták a munkahelyről és amúgy se jó itt nekünk. Nekem pedig megfog szűnni a munkahelyem. Tudom, hogy nehéz most, de elkell fogadnod Nem tudunk azonnal állást keresni. Taehyung pedig megfogja érte...-
YOU ARE READING
Back To You (Kim Taehyung ff.)
FanfictionAkarlak Kim! -szólalt meg, miközben áttért nyakamra. Tudtam, hogy nem jó ötlet ez az egész. Taehyung, kérlek.. Nem lehet! -tettem kezeim mellkasára. Tudom hogy te is akarod. Nem tudod letagadni. -vezette le kezeit a nadrágomhoz és akaratlanul is fe...