Oyun

353 44 84
                                    

Oyun oynarken çok eğlenmiştim. Keltoş rol yapmasını biliyordu. Ama mutlu olduğumu belli etmeden ciddi bir şekilde oyuna devam ettim. Mutlu olduğumu söylersem götü kalkacaktı ve kendini övüp duracaktı. Tek sıkıntı gözüme kayunun oyun konsolu çarptı. Bende yoktu. Çalsam fark ederler miydiler? Düşünmeden keltoşa sordum.

Pepe: koçum bu senin mi(oyun konsolunu işaret ederek)?

Kayu: evet, oynamak ister misin?

Bir anda şaşırmıştım. Bu bizim keltoş olamazdı. Kafasını bir yere çarpmıştı herhalde. ama ben bunları kafamdan silerek,hazır izin verdi oynayak bir iki diye içimden geçirdim. Sonra koşarak konsolu kaptım, açtım.

Kayu da bir tane daha varmış şerefsiz bana söylememiş eskisini bana kakalamış. Yenisini elinde göstere göstere oynadı piç.

Çok sinirime gitti,moralim -1000 e düştü. Olm ben misafirim o yeni konsolla oynuyo amk. Sonra sinirlenip annemlerin yanına, yani aşağıdaki kata indim. Anneme sıkıldığımı söyledim. Annemde "o zaman biz kalkalım artık"dedi. Keltoş yukarıdan koşarak"neden gidiyorsunuz? Daha gitmeyin n'olur" dedi ve bebek suratı yaptı. O anda ona okkalı bir tokat atmak istedim ama annesi yanında olduğu için atamadım. Annemde"anne gidelim artık yaaaaa" diyerek ikna ettim.

Keltoşların eviden çıkarken piç sırıtışı attım. Keltoş üzgün görünüyordu.

Gebersin.

Bana o konsolu vermemek neymiş görsün de,aklı başına gelsin.

Neyse onun hayatını mahfetmek için planlar düşünmeye başladım. Aklıma birşey gelmiyordu. Kesin o içtiğim süte birşey koymuştur yoksa başka bir açıklaması yoktu. Ben zeki bir çocuktum.

Ama sonra evde dolaşarak plan düşünmek yerine çizgi film izlemek daha makul geldi. Koşarak anneme"ana kalk lan ben çizgi dizimi izlicem!" Dedim.

Ama işler hiç istediğim gibi olmadı. Annem beni bildiğiniz oturma odasından kovdu. söylenerek odama çıktım. Kapıyı sertçe kapattım ve yatağıma uzandım.
Aklıma sıçıyım. Keşke doğru düzgün sorsaydım çizgi film izleyebilir miyim diye.

Ama sonra aklıma tabletim geldi. Sakladığım çekmeceden çıkarıp Enes apimi izlemeye başladım.....

________________________

HEHEYT AŞKOLAR NASILSINIZ?

UMARIM ÇOK İYİSİNİZDİR 👁️👄👁️✨💅👠

NEYSE AŞKOLAR UZUUUUUUUUN ZAMANDIR YOKTUM HĞÜÜĞÜĞÜĞÜĞÜĞĞ

BUNDAN SONRA DAHA AKTİF OLACAĞIM 🐸💅

OY ATMIYOSUNUZ İLLA SİKMEK Mİ LAZIM AMK!?

NEYSE, İSTANBUL SÖZLEŞMESİ HAKKINDA KONUŞACAK OLURSAK..

LAN NİYE KALDIRIYORSUNUZ OÇLAR!?! TEKRAR GELMESİ İÇİN İLLA TECAVÜZ MÜ EDİLMEMİZ GEREK LAN!? ZATEN KÜÇÜKKEN UĞRADIM BİR DAHA UĞRAMAK İSTEMİYORUM!

O TECAVÜZ UYGULAMAYA DEVAM EDENLER VARYA SİZ TAM BİR ORUSPU ÇOCUĞUSUNUZ!!PİSLİKLER SİZİN GİBİLERİNDEN NEFRET EDİYORUM PİS AHLAKSIZLAR!😡😡😡🤬

Kayu ve Pepee'nin aşkı ve hayattaki zorluklarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin