nominowana przez Jennie_Potter__ <3
O1 — nie mam najlepszych przyjaciół, ale gdyby ktoś miał już nim zostać, to miałby na imię Aleksandra (❤❤❤)
mam jeszcze brata, który jest jednocześnie wspaniałym przyjacielem; nie wiem, czy się liczy
O2 — nie oglądam seriali ani filmów, mam za to ulubioną aktorkę głosową i jest nią Katarzyna Łaska
O3 — książek, które wyglądają jakby były pisane przez sześciolatka i mają przynajmniej 50K wyświetleń (no i 87 rozdziałów po 200 wyrazów, do tego totalnie niespójnych)
O4 — mój dawny faworyt jest zapisany kursywą, obecny jest zapisany normalnie:
❝ Mówisz, że kochasz deszcz, a rozkładasz parasolkę, gdy zaczyna padać.
Mówisz, że kochasz słońce, a chowasz się w cieniu, gdy zaczyna świecić.
Mówisz, że kochasz wiatr, a zamykasz okno, gdy zaczyna wiać.
Właśnie dlatego boję się, kiedy mówisz, że mnie kochasz. ❞tak, brzmi trochę jak cytat tumblr nastolatki z instagrama.
mi podoba się nie dlatego, że świetnie ozdabia opis zdjęcia, ale dlatego, że ukazuje jak często ludzie potrafią być przeciwni swoim poglądom. postrzegam go bardziej filozoficznie i nie traktuję jako ozdobę ani motto życiowe.
❝ Kryształowo czysta woda Wstążki przelewała się przez krawędź uskoku łagodnym, obłym łukiem, szumiącą i spienioną kaskadą spadała między czarne jak onyks głazy, łamała się na nich i ginęła w białej kipieli, z której wylewała się w rozległe ploso, tak przejrzyste, że widać było każdy kamyczek w różnokolorowej mozaice dna, każdy zielony warkocz falujących w prądzie wodorostów.
Oba brzegi porastał kożuch rdestów, wśród których uwijały się pluszcze, dumnie prezentujące białe żaboty na podgardlach. Nad rdestami krzewy mieniły się zielenią, brązem i ochrą na tle świerków, wyglądających jak posypane sproszkowanym srebrem. ❞
~ Chrzest Ognia, tom z serii Wiedźmin; Andrzej Sapkowski
Za każdym razem, gdy czytam ten fragment, czuję że znajduję się w niebie. Jest wspaniale napisany, znam go na pamięć. Najpiękniejszy opis, jaki kiedykolwiek przeczytałam! Marzę, żeby kiedyś napisać coś w równie ładny i dokładny sposób...
(Swoją drogą, myślicie że mogę przytoczyć tak długi fragment tekstu? Niby nie jest to plagiat, bo nie przepisałam całego dzieła i podałam jego tytuł oraz autora, ale wciąż mam pewne wątpliwości. W rekompensacie mogę zrobić reklamę serii)
Ty też jesteś miłośnikiem literatury? Uwielbiasz dobre książki fantasy i opisy tak piękne, jak ten powyżej? Nie wahaj się zatem ani chwili dłużej, przywdziewaj czółenka i gnaj do księgarni po tomy z serii Wiedźmin ! flowersfate poleca fantastykę w najlepszym wydaniu, nie zwlekaj z zakupem! Wartościowe powieści pełne śmiechu, wzruszeń i zapierających dech w piersi przygód.
O5 — nie oglądam filmów, ale gdy byłam mała chętnie oglądałam stare polskie komedie wraz z moimi dziadkami. tytuły, które pamiętam to Jak rozpętałem drugą wojnę światową, Miś oraz Sami swoi
O6 — ... irene?
O7 — nie pamiętam
O8 — też trudno stwierdzić, na razie wcale się nie określam
O9 — nie mam; lubię to, co jest dobre
1O — trochę powyżej 170 cm, nie znam dokładnego wzrostu
11 — 37/38 👉👈
12 — Krecik był moim crushem
13 — Kraina Lodu
14 — jeżeli chodzi o plagiat, to chyba jest to przestępstwem, prawda? szkoda, bo istnieje wiele ałtoreczkowych książek z fantastyczną fabułą, które aż proszą się o ubranie w lepsze słowa. chciałabym kiedyś spełnić marzenie którejś z tych powieści...
15 — ...
16 — ...
17 — mhm, jasne... po co ludzie projektują autografy zanim skończą chociażby szkoły podstawowe? jak dla mnie to bez sensu
18 — dużo płakałam na Był sobie pies, nie pamiętam innych, które by mnie zasmuciły
19 — niekoniecznie
2O — apatią
21 — ❝ hej, jesteś świetną tancerką! ❞ bish what.
22 — everyone
ale serio, każdy może
jeżeli nie chcecie wstawiać takiej pustej nominacji to można mnie oznaczyć we wstępie rozdziału (ale nie trzeba, chciałam tylko zaoferować pomoc)