O1 — mogę się pochwalić, że zdobywam co roku
O2 — nauczycielka od języka polskiego, zdecydowanie! jest bardzo inspirującą osobą, nigdy nie czerpałam tyle z lekcji, co obecnie
O3 — nie byłam w żadnym, ale gdybym miała wybierać to pojechałabym do Grecji. ciekawostka o mnie: w klasach 2-6 (czyli przez cztery lata) interesowałam się żółwiami — zarówno lądowymi, jak i morskimi. mam wiele notatek i książek dotyczących tych właśnie stworzeń; wypisałam masę długopisów sporządzając swoje kompendium. chciałabym zatem spełnić swoje dziecięce marzenia i udać się na poszukiwania tych intrygujących gadów.
O4 — już odpowiadałam (tak, jest tylko jedna osoba, która mnie oznacza)
O5 — jest mi teraz wstyd, bo to była pierwsza piosenka, której uczyłam się na lekcjach śpiewu. pamiętam tylko, że była jakaś wzmianka o myśliwym... wybaczcie.
O6 — w przedszkolu tańczyłam krakowiaka na wielkiej scenie teatru! z racji przyjemnych wspomnień wybieram tę pozycję.
O7 — bardzo trudne pytanie! mimo tego, że mam większe doświadczenie w malarstwie, to nie wybiorę. no bo jak można wybierać, gdy opcjami do wyboru są dzieła ukazane poniżej?
O8 — mój? nie przypominam sobie żadnego.
O9 — chora pogoń za ideałem i wytrwałe poszukiwanie siebie w ogarniającym mnie chaosie, próby ucieczki z sideł społeczności
1O — sprawdziłam, znam pięć zwrotek (ale u mnie w rodzinie nie śpiewa się ich o kolei, tzn. tak, jak jest podane w śpiewniku)
11 — formalnie jestem wyznania rzymskokatolickiego, ale w praktyce nie wyznaję tej wiary. ten temat jest póki co dość pogmatwany, stale poszukuję własnego 'ja'. w porównaniu do np. mojej babci nie czuję niczego specjalnego klęcząc w kościele, modlitwa nie przynosi mi żadnej satysfakcji, nie uwalnia mnie od stresu, trudnych sytuacji życiowych itp.
przez jakiś czas próbowałam praktykować wiccę, bo czerpanie energii z Ziemi i istot żywych jakoś bardziej mi odpowiadało niż z Nieba, ale też nie potrafiłam wytrwać do końca wierna.
obecnie nie praktykuję żadnej wiary, bo uważam że nie ma sensu zmuszania się do robienia czegoś, co i tak mi nie odpowiada. po co działać wbrew sobie?12 — again,