Наруто 17 років тільки що закінчилася війна, і ще він з Саске зняли вічне цукійомі. Коли вони повернулися до дому то Наруто пішов тринувати складання печаті однією рукою і думати над новою технікою, і склав рандомні печаті: свиня, дракон, собака, тигр, і впав в кому, попавши до минулого з однією рукою доречі. У Наруто було довге шовковисто-жовте волосся, чорно-помаранчева кофта, чорно-помаранчеві штани і синє взуття шинобі, ріст 170 см, а вага 70 кг і пов'язку листа він зняв, тому що зрозумів куди попав, це було далеке минуле ще за часівє молодості Хаширами і Мадари. Як він це зрозумів? А там не було лиць хокаге і конохи не було, за те було два клана Сенджу і Учіха, які воюють, (доречі тут Ізуну не грохнули, тому-що Наруто трохи змінює майбутне). Наруто зараз спостерігав бій між Тобірамою Сенджу і Ізуною Учіха, по яких видно, що вони не хочуть битися, доречі придав клан ни Мадара, а якийсь інший хер. І Наруто побіг, ставши в проході коли Тобірама атакував Ізуну і підстави вся під удар катани Тобірами Сенджу і Тобірама разом з Учіхою Мадарою і Ізуною Учіхою підбігли до нього і коли хотіли надати першу медичну допомогу то побачили як його рана по трохи заростає.
Т.-Тобірама
Х.-Хаширама
М.-Мадара
І.-Ізуна
Н.-Наруто
А.-Автор
Т. - Ей пацан ти чому вилитів на удар?
Н. - Ти не хотів його убивати, так само як і він тебе.
І. - чому ти так думаєш
Н. - чому між вами почалась війна?
Х. і М. - я не пам'ятаю.
Х.- Мадара го мир
М. - го
Н. - блін серйозно як діти.
Т. і І. - як ти поняв що я не хочу його убивати?
Н. - я і сам убивав і я по очах бачу коли хтось когось хоче убити. І я пізніше вам все розповім.
А. - В майбутньому від цих дій нічого не змінилося.
Т. Х. М. І. - добре тоді давайте заключимо мир і збудуємо емм....
Н. - Каноху
М. Х. Т. І. - ок, стоп, а де твоя рука?
Н. - я все пізніше розкажу.
А. - вони цілий тиждень будували Коноху і нарешті скінчили будування. А хокаге назначили Хашираму, до них приєдналися такі клани як: Яманако, Акімічі, Нара, Інозука, Х'юго, Абураме, Сарутобі, Шимура, і багато інших. І звісно без кланові: Харуно, Нахара, і т. д. Вони пішли до будинку Хаширами і сіли слухати, що розкаже Наруто.
Н. - ви мабуть мені не повірите, але я з майбутнього, ось моя пов'язка. Я склав рандомні одноручні печаті і попав сюди.
М. Х. Т. І. - так, а про те що ти говорив нам тоді як ти поняв що я не хочу його убивати.
Н. - ну в нас була ЧСВШ (четверта світова війна шинобі). І на тій війні ми воювали проти воскреслих, за допомогою твоєї техніки Тобірама. І там були дорогі для нас люди, яких заставили битися проти нас, і сім'ї, на полі бою я не втратив нічого, окрім друга, дідуся, і багато кого.
М. - а руку де посіяв?
Н. - на полі боя проти Учіха Саске, який хотів забрати і вбити всих хвостатих і мене, тому що я джинчурікі дев'ятихвостого демона к'юбі но йока Курами. І расенган, проти чідорі відірвало на обом руки, це доречі було через 5 хвилин після війни, в нас нічия, його випустили із в'язниці, тому що я дуже убідітільний.
Т. - і під яким придлогом його випустили?
Н. - ну там було засідання і
Ваша честь
Прошу учесть
Їбав я вас
І вашу честь
Я його адвокат і друг
Тому кажу що він не винен
Бо в цьому винен ни я і всьому винен ни він тому винен ніхто, але винен хтось.
М. Х. Т. І. - стоп, я заплутався.
Н. - ну вони теж і відпустили його.
М. Х. Т. І. -
Я б теж відпустив після такого.
Н. - плюс він останній із учіх,
І ще ваша внучка Цунаде, теж остання, так у вас буде внучка, і вона 5-та хокаге. Ну в принципі, коли я врятував від удара Ізуну, майже нічого не змінилося, окрім того що на 8 учіх більше убито.
М. - рука не болить, і як давно це було?
Н. - ні не болить, місяць назад, не переживайте, ( тепла посмішка, після якої навіть Мадара посміхнувся)
І. - (шепотом) ей Тобірама, я ніколи не бачив що б він так усміхався.
Х. - (шепотом) я теж.
Т. - Мадара, а ти знав що Хаширама скоро одружується
М. - совет ім да любовь. Мені все одно, надіюсь це ни Міта бо вона його уб'є.
Н. - це Міта.
М. І. Т. - йоп твою мать, ми будемо скучать.
Х. і Н. - хахахавхахав. Блін
Н. - хмммм. Більше всього, що в майбутньому я помер, але перед тим як робити цю техніку, я залишив записку, і там було, я буду в твоєму дитинстві, але старшим.
Ну якось так, я придпологав що рандомні печаті мене закинуть кудись сюди, але не думав що так далеко.
Т. - що за печаті?
Н. - я ці печаті внесу в запретний свиток, тому я не можу тобі сказати.
Т. - ок
Х. Т. М. І. - коли в тебе день народження?
Н. - 10 жовтня, а у вас?
М. - 24 грудня
І. - 10 лютого
Т. - 19 лютого
Х. - 23 жовтня
Н. - Ок
М. - а скільки тобі років?
Н. - 17, а що
М. - да так нічого
Т. Х. І. - ( фейс паун або лице рука) {подумки}
Ну тримайся малий, нам тебе шкода.
М. - Го хавать
Х. Т. І. Н. - го
Т. - Ізуна го зустрічатися?
А. - Хаширама аж подавився.
І. - го
А. - тепер Мадара подавився.
М. - Наруго го зустрічатися?
А. - І. Х. Т. аж подавилися одночасно.
Н. - і-д-и н-а-х-у-й
І. Т. Х. - не фортонуло.
М. - чому Нару?
Н. - нихочу, лінь. скучно, я люблю бути одним інколи, і люблю випить з цудаде, хто кого переп'є, в нас нічия.
Х. М. Т. - а по скільки ви п'єте?
Н. - 1 літр на 10 сикунд.
Х. Т. М. І. - та ну нахрін, го бухать хто більше?
Н. - го
А. - вони достали всі запаси саке, там було около 200 літрів саке, у них було так:
Мадара_10 л саке
Ізуна_15 л саке
Тобірама_25 л саке
Хаширама і Наруто_75 л саке, тому-що воно закінчилося. Далі вони пішли в бар Канохи і там
Тобірама в зюзю
Ізуна в зюзю
Мадара в зюзю
Хаширама і Наруто свободно ходять і розмовляють, і тащать на собі цих п'яниць, хоча ці 4 в зюзю випили всього по 100 л саке, а ці двоє по 600 л саке.
(Піпец в них влазить. )
Н. - Хаширама пізніше продовжимо турнір, а зараз їх до дому по заносим, і пішли по домах, я тебе провиду до дому, і потім піду до себе, бо мертвий друг це не варіант.
Х. - давай, бо мені стрьомно йти самому, а ти її відволічеш.
Н. - ок.
А. - вони віднесли ту 3-ку до дому і до Х. коли вони зайшли, то побачили Міто.
Мі.-Міто
Мі. - де ти шлявся
Н. - Міто не сердись, ми просто поспорили хто більше вип'є М. Т. чи І. Ну в них нічия, не переживайте і ідіть, а ми з Х. виграли. І ми повністю тверезі, не переживайте, ми трошки. Не злись на нього, злись на мене.
Мі. - Хаширама звільнений від нотацій, Наруто за мною
Х. Н. - єсть сер.
Мі. - Наруто, ти знаєш, що не можна пити. Але все одно напився, щей цю 4-ку за собою потягнув. І ще давно хотіла запитати, де ти руку посіяв?
Н. - на полі боя, в дребізги вибухову пичать тестував.
Мі. - дай цю пичать сюди.
А. - в Нару насправді були такі пичаті, але їх він не використовував на людях.
Мі. - дуже цікаві печаті, я візьму кілька собі, а які символи ти використав?
Н. - не можу тобі сказати, вибач.
Мі.-Ок. Іди до дому спати, дякую за те що він живий._________
Ждіть
Проду,
Автор
Лох!