4 частина

114 6 1
                                    

Мадара почав знімати з Наруто одяг, ніжно цілуючи шию Нару. Коли він зняв одяг то почав прокладати доріжку із засосів від шиї до паха. Потім облизав кінчиком язика член Нару і коли почув тихий, приглушиний стон Нару взяв його в рота і спочатку обняв языком уздечку і ніжно провів язиком по стволу,  після чого взяв повністю посмоктуючи і продовжуючи проводити язиком по члену хлопця. Наруто постонував, залишить пальцями в волосся Мадарі. Наруто прлдовжив тихо постонувати, а Мадара просунув спочатку один палець в анус Наруто, коли Нару привик додався і другий, а за ним і третій, Мадара попав пальцями по простаті, від чого Нару кончив чоловікові (я маю наувазі не тому що муж) в рота з гучним стоном, Мадара ковтнув все до кінця, і висунув пальці почувши не довольний стон Нару, Мадара зняв з себе верхній і нижній одяг з білизною і викинув на підлогу, положив ноги Наруто на плечі і ніжно всунув свій член в анус Наруто при цьому змазавши анус і свій член змазкою, почав спочатку повільно двигати, а потім набирав темп під ніжні стони Наруто, і надрочував йому, через дві години Мадара кончив в Нару, а Наруто кончив собі на живіт, і вони заснули, з ранку в Наруто боліло все тіло тому він по тихенько дойшов до душової і покупався, тіло трохи перестало боліти він одівся, приготував сніданок і розбудив Мадару, вони поїли і пішли взяти місію, місія була легка піймати розбійників.
М. - малиш пішли виконувати місію
Н. - ок, пішли котик
Х. - ви переспали?
Т. - точняк переспали.
І. - знаючи мого брата переспали.
Мі. - та ні вони порядочні, тому ні.
Н. М. - ну да, переспали і що з того. - при цьому червоніючи вони це сказали, да Мадарі двадцятка з чимось, а Нару 17
Х. Т. І. Мі. - коли? де? як?
М. Н. - у Нару/мене. Ми на місію пока
М. - пішли малиш на місію, тільки давай обережно, бо в тебе і так одна рука, не втрать другу, без неї ти не зможеш бути ніндзя.
Н. - тоб то як що я не буду ніндзя то ти не будеш мене любить?
М. - звісно буду малиш.







★†††††††††††††††††††††††††††††††††††††★
Кінець, як на мене кінець норм, а що ви очікували?
Я

додала мінет!!!!!!!!

малишWhere stories live. Discover now