То побачив ........
Побачив якихось людей, вірніше це були ніндзя із недавно створеного поселення прихованого в хмарах. Вони прознали про те що Наруто джинчурікі, а про те що Міта джинчурікі, вони не знали, тому вирішили захватити най сильнішого біджу із дев'яти, Нару бистро взяв катану за спиною в ліву руку, тому що правої не було, він спочатку наніс рубаний удар з ліва, потім різкий різаний з права, і зробив тіньового колона і різко попер на другого. Наруто не зміг відбитися від третього, але ті двое померли. Третій і четвертий який його чекав у тильної сторони воріт, а Наруто умудрився залишити тіньового колона в дому, але піпець побитого. Мадара прийшов до Нару з дуже важливими справами ( знову підкатить ). Коли він туди зайшов то побачив як клон Наруто розказав все на одному вдохі. Мадара підскочив і побіг збирати всих акробатів і Міту. Коли він туди забіг, то швидко розказав про те що з Нару і вони швидко вирушили в дорогу, Мі. знайшла сліди чакри, а М. і Х. вирушили відразу по координатам, Т., І. Закривали стрій. Вся п'ятірка добігла до тих уйобишів які зпиздили Нару.
М. - сука від-дай нам Наруто.
Х. - як, що хочеш жити.
Т. - М. Х. І. Мі. в атаку
Всі разом - єсть
А. - Тих було тіль двоє на п'ятьох, але вони зробили Мадара на двох.
Мадара уїбав одного коліном, а другого кулаком, з розвороту ударив двох за раз високою вертухою ( ну це коли нога достатньо високо піднята, для того щоб з розвороту ударити в потрібне місце обом ), М. їх вирубив і зв'язав, після забрав Нару. Стан Нару: руки як не було так і не має, друга рука зламана, різані рани і сліди від ожогів молнії, через праве око різана рана і рвана рана на плечі, правому.
М. І. Т. Х. і Мі. були в ахуї тому-що рани почали затягуватися.************
В дома М. Привів Нару в порядок, а Мі. допомагала М. залишився з Нару в дома і допомагав йому деякий час.
М. - Нару ти світлий, як сонце. А твої очі небесно голубі як небо, шовковисто жовте лолосся як пшениця, будь моїм хлопцем.
Н. - Іди в жопу.
М. - тільки як що в твою. ( Пошла ухмилка)
Н. - все вали до дому, а над твоїм придложенієм я подумаю.
М. - ок пока.
А. - Мадара був в не собі від радості, і побіг розказувати іншим. Він прибіг до Мі. І. Т. Х. розказав, вони в честь цього відкрили саке.
Повернемось до Наруто.************
POV. Наруто.
Блін, я сказав що подумаю і мені страшно сказати так тому що я не знаю що в Учіхи в голові, я ні би люблю його. І що сказати, я повинен дати відповідь завтра. О знаю відповім "ні" почекаю три сикунди і скажу "я не відмовлюся з тобою зустрічатися, тому-що ти мені теж подобаєшся". Ок так і скажу, але блядь відшить може знову, бля я навіть не знаю, що сказати. Добре погоджуся, гірше вже не буде.
А. - ранок. Нару встав зробив водні процедури і спокійно пішов до Мадари, коли він до нього прийшов там стояли вся четвірка і Мадара.
Н. - ні .......
М. - ну добре як хочеш
Н. - я ... Не проти ..... Зустрічатися ... З ...... Тобою ........, Бо ти мені ..... Ем... Ну .. ну ... Цей ... Подобаєшся, і чому це так важко сказати.
М. - ура іди сюди малиш.
Н. - ще раз скажиш малиш ізоб'ю ногами до смерті.
М. - поняв.
А. - Якийсь прохожий помітив як Мадара обнімає Нару і цілує в щоку. І різко до нього підбіг і сказав.
??? - Нару ти мені подобаєшся.
Н. - іди нахуй у мене є хлопець.
??? - хто цей уйобок?
Н. - по перше ти вже бачив по друге Мадара ни уйобок.
Х. Т. І. Мі. М. - ахуєть о це він дає.
А. - вони так ще тиждень спорили і розійшлись по домам.***********†*********
В дома
М. - Нару ти не проти
Н. - Ти про щ.....
А. - Наруто не встиг до говорити як Мадара його поцілував в губи і ніжно обняв, починаючи роздівати.★††††††††††††††††††††††††††††††††††★
Вибачте уява в мене хоч і хвора але цікаво провірити тебе, тому напиши в коментарі, що було далі, хочу провірити вашу уяву.
😅😂👌😼😏🍜🍜🍜🍜🌚🌝
Дякую.
А який яой ви читали, дивилися, слухали напишіть.