Sebaik sahaja Danial berdiri untuk menanggalkan pakaiannya Maria pun pergi menutup suis lampu diruang tamu itu dengan hanya membiarkan TV itu terpasang dengan filem lucah..
Yg tinggal hanya cahaya samar-samar mengikut adegan filem itu.. Jika babak itu terang maka teranglah suasana diruang tamu itu. Begitu juga sebaliknya, suasana akan menjadi kelam apabila adegan filem bertukar menjadi gelap..
Hanya terdengar suara rengekan dan mengerang dari speaker TV itu..
Maria pun bergegas ke sisi Danial lalu menanggalkan baju kelawar yg dipakainya.
Tepat telahan Danial semasa dia masuk ke rumah flat itu tadi. Ternyata tiada apa yg dipakai oleh Maria selain dari baju kelawarnya itu..
Kini berdiri seorang wanita berusia tiga puluhan dalam keadaan bogel dengan sepasang buah dada yg besar dengan puting berwarna coklat keperangan. Perut Maria agak sedikit buncit dan tundun pantatnya yg temban dihiasi bulu bulu yg ditrim halus..
Danial yg masih berusia awal dua puluhan langsung tiada pengalaman mengenai seks melainkan hanya menjadi penonton melalui komputer atau telefon pintarnya..
Maria terus memeluk Danial sebaik sahaja Danial melepaskan kesemua pakaiannya..
Maria kembali menguncup bibir Danial yg lembut dan halus itu.. Lidah Danial bertemu dan berlawan dengan lidah Maria..
Maria tahu pemuda seperti Danial amat kurang pengalaman di atas ranjang lalu dialah yg perlu memimpin Danial dalam adegan seterusnya
Dada Danial diusap usap lalu Maria pun menjilat puting dada Danial..
Danial hanya menikmati permainan Maria kemudian lama kelamaan Maria pun terus tunduk lalu melutut di hadapan batang pelir Danial..
Maria memandang kearah Danial dengan penuh senyuman lalu menggenggam batang pelir Danial dengan kemas..
Diurut-urutnya batang pelir Danial lalu Danial mulai mengerang perlahan. Danial takut seandainya dia mengerang kuat abang faris akan terjaga jadi dia merasakan yg dia perlu lebih berhati-hati
Sambil mengurut urut kan batang pelir Danial Maria juga sedang mengagumi akan keindahan batang zakar Danial yg mempunyai ukuran yg agak panjang dan tebal dihiasi dengan buah pelir Danial yg agak besar dan gemok. Buah zakar itu juga labuh dan berbuai buai ketika Maria mengoncangkannya
"Sedap tak Danial..?"
"Sedap kak..."kata Danial yg menunduk kebawah melihat Maria yg sedang berlutut itu..
" ni first time Danial ke..? "
" ya kak.. Saya belum pernah lagi main dengan sesiapa.."jawab Danial lagi
" akak dah agak dah.. Untunglah akak dapat batang teruna malam ni Hehehe.. "
" ya kak saya masih teruna lagi.. "
" akak hisap batang Danial ya.. Danial tahan tau jangan sampai terpancut pulak airmani Danial tu.. Kalau rasa macam nak terpancut tu bagi tau akak cepat cepat.. Akak nak main dengan Danial malam ni puas puas.. Danial puas kan akak malam ni ya.. "
"boleh kak.. Saya akan cuba puaskan akak malam ni.."
Maria merapatkan mulutnya ke batang Danial.. Dalam samar samar cahaya TV itu ada air jernih yg terbit dari lubang batang pelir Danial..
Maria terus menjilat air itu dan menelannya.. Seterusnya Maria pun menjilat jilat di sekeliling kepala zakar Danial dengan perlahan.. Kemudian menyambung menjilat bahagian bawah kepala zakar itu dan terus ke pangkal yg berdekatan dengan buah pelir Danial.
YOU ARE READING
Isteri Si Tukang Gunting
General FictionKisah seorang suami yg bekerja sebagai tukang gunting rambut.