"tadi kata nak berehat sekarang nak pulak ya hihihi.."
"alah abang tu asyik cakap pasal ni je.. Berdenyut la saya.."
Sebaik makan Faris pun pergi ke kaunter untuk membayar makanannya tapi telah dimaklumkan oleh tauke warung thai itu yg semua makanannya telah dibayar oleh orang lain..
"yunk makanan kita dah ada orang bayarkanlah.. Hihihi jimat lah duit aku malam ni.. Hahaha.."
"alhamdulillah murah rezeki.. Dah jom bang.."
Sebaik menhidupkan enjin motosikalnya Faris dan Maria pun terus menuju ke sebuah kondominium yg terletak berhampiran dengan tempat kerja Faris..
Setelah mendapat kad pelawat mereka pun terus menuju ke rumah kenalan Faris..
" hey guys tengok sini.. Siapa yg datang ke rumah kita ni.. Abang Faris lah.."
"hey abang Faris jemput masuk hahahaha.."
"ha ni abang nak kenalkan wife abang nama dia Maria... Korang kenalkanlah diri kamu sendiri pada Maria.."
"hai saya Jake"
"saya Mike"
"saya Ben"
"saya Tom"
"saya George"
"saya Thomas"
"panggil saja Lee"
"saya Max"
"duduk dulu abang Faris.. Apa mimpi abang datang rumah kami ni abang Faris.."
"oh adalah.. Hehehe.." kata Faris yg malu malu
"tak apa jangan malu malu.. Apa yg abang nak kami tolong kami boleh tolong kalau kami mampu.."
"err.. Macam ni isteri abang ni Maria dia ada hajat dengan kamu semua.. Err dia.. Hehehe.."
"alah bang rileks bang.. Mari hisap ni.. Nanti bang dah hisap abang mesti rasa rileks.. Rasa malu pun hilang.. Hehehe.."
Setelah menghisap rokok 'istimewa' itu Faris pun merasa lega. Perasaan gemuruhnya kian hilang..
"isteri abang nak apa bang? Kakak cakap lah sebab abang faris malu-malu ni.."
"erkkk.. Akak pulak nak kena cakap hahaha.."
"camni lah gais.. Bini abang ni teringin nak rasa hotdog negro.."
"maksud abang.. Isteri abang nak kami main sama dia ya.. Betul ke ni kak Maria?"
"hahaha.." Maria hanya tergelak dan tersipu sipu
"korang dengar tu gais.. Kak Maria rezeki kita malam ni.. Abang Faris tolong bukakan pakaian kak Maria sekarang..! Biar kami periksa dulu tubuh kak Maria.."
Lalu Faris pun meminta Maria berdiri lalu Faris pun menanggalkan pakaian yg dipakai oleh Maria hingga Maria bertelanjang bulat..
Kesemua negro itu juga telah pun menanggalkan pakaian masing-masing dan datang mendekati Maria sambil mengurut urut batang pelir masing-masing yg berukuran lapan ke sepuluh inci
"besarnya bang batang kote dorg ni bang.." kata Maria yg memandang kearah Faris sambil menggenggam dua batang pelir dengan tangan kiri dan kanannya.."abang duduk saja situ dan tengok bini jalang abang ni menikmati batang batang jantan sejati ni semua"
Maria pun menonggeng untuk mengulum satu persatu batang pelir yg sangat besar itu lalu seorang dari mereka pergi kebelakang punggung Maria dan mula menjilat jilat jubur dan lubang pantat Maria..
Ada yg meramas ramas buah dada Maria, menampar punggung lebar Maria dan ada yg duduk diatas sofa untuk menunggu giliran masing-masing..
Faris menjadi penonton yg duduk diatas kerusi meja makan disebelah ruang tamu itu..
Setelah puas mengulum kesemua batang pelir negro itu Maria pun menonggeng diatas sofa sambil beberapa lelaki sudah bersedia untuk mengambil posisi dan menyumbatkan batang pelir masing-masing ke lubang lubang Nikmat Maria secara serentak..
Maka bermulalah cuckold sessions gangbang yg Pertama kali disaksikan sendiri oleh Faris..
Lubang lubang Nikmat Maria digunakan secara bergilir gilir silih berganti hingga kesemua mereka dapat merasa setiap lubang Nikmat Maria satu persatu
Maria juga merasa nikmat yg tak terhingga kerana lubangnya disumbat kerana setiap batang pelir itu padat memenuhi di setiap inci ruang liang lubang pantat dan juburnya..
Hanya bunyi mengerang Maria yg memenuhi ruang tamu itu..
Faris pula menghisap rokok istimewa yg diadun dengan bahan istimewa rahsia sambil menikmati permandangan aksi luar biasa isterinya sendiri..
Lagak Maria tak ubah seorang porn star professional.. Cara dia mengerang pun amat memberahikan buat sesiapa yg mendengarnya..
"aah.. Yes.. Fuck me yes fuck my holes.. Fuck my pussy ahh ahh fuck my ass.." Maria menjerit keras setiap kali tiada siapa yg menyumbatkan batang pelir yg tak bersunat itu kedalam mulutnya..
"sedapnya burit bini abang ni bang ahh ahh ahh.." kata salah seorang dari negro itu..
"ketat lubang jubur bini abang ni arghh.. Arghh.." kata seorang lagi sambil mendayung dengan laju dan keras..
"mulut Jalang bini abang ni mampu untuk telan batang saya yg besar ni bang! Ahh.. Ahh.."
"balun bini jalang abang tu cukup cukup gais.. Pakai lubang lubang dia sampai dia jalan terkengkang esok pagi hahaha.." kata Faris dengan spontan semasa sedang lalok rokok istimewa itu..
Hampir dua jam berlalu dan sesi cuckold telah berakhir dan sedang diadakan pula sesi pembenihan..
Lepas seorang demi seorang menyumbatkan batang masing-masing untuk memancutkan air benih kedalam lubang pantat Maria..
Maria hanya pasrah dan berserah sahaja memandangkan suaminya sendiri telah merestui acara pembenihan itu..
"nah amik ni betina Jalang..!" kata negro itu sambil meledakkan airmaninya didalam rahim subur Maria..
"bunting lagi lah saya ni bang..arghh arghh.." kata Maria..
"aku memang nak kau bunting Maria!"jawab Faris.." biar satu dunia tahu betapa jalangnya bini aku ni hahaha" kata Faris lagi semasa lalok
Akibat terlalu letih dan lalok maka si faris pun beralih ke single sofa lalu tertidur di situ dengan lena sekali..
Setelah berehat sekejap mereka menarik Maria ke dalam bilik pula. Kesemua lampu ditutup dan mereka membiarkan faris tidur diatas sofa.. sekali lagi tubuh Maria digunakan oleh mereka kali ini secara bergilir gilir hingga ke pagi dalam pelbagai posisi hingga Maria tertidur lena dalam kepuasan nikmat setelah klimaks berkali kali..
Keesokan harinya Faris terus balik ke rumah meninggalkan Maria di situ kerana dia telah lewat untuk masuk ke tempat kerjanya..
Maria pula sebaik diberikan makan dan minum pada waktu siang, sekali lagi di gangbang beramai ramai oleh negro negro itu hinggalah faris datang pada waktu malam untuk menjemputnya pulang ke rumah..
"terima kasih bang sebab bagi kami main dengan bini abang.. Nanti abang bawak lagi bini abang datang sini ya.."
"kalau kak Maria nak lagi main dengan kamu semua, abang akan hantar dia Kesini lagi okay gais.."
***TAMAT***
YOU ARE READING
Isteri Si Tukang Gunting
General FictionKisah seorang suami yg bekerja sebagai tukang gunting rambut.