Regulamin ogólny

421 29 1
                                    

§ Regulamin ogólny §

§ 1 §

Dokument ma nadrzędną wartość.

§ 2 §

Jego przestrzeganie obowiązuje zarówno innych użytkowników Wattpada (zwanych później "użytkownikami"), jak i członków zespołu @Smocze_Bractwo (zwanych później "członkami"). 

§ 3 §

Brak znajomości regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.

§ 4 §

Regulamin może ulec w każdej chwili zmianie.

§ 5 §

Udzielanie się na łamach grupy jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu grupy oraz zasad Wattpada.

§ 6 §

W przypadku nieprzestrzegania regulaminu zarówno przez użytkowników, jak i członków, przełożone wykonają odpowiednie kroki opisane dalej w "postępowanie w przypadku naruszenia regulaminu".

§ 7 §

Wszyscy członkowie mają obowiązek dbać o dobre imię grupy i promowanie jej działalności.

§ 8 §

Wszelkie kłótnie i obelgi między członkami są zakazane.

§ 9 §

Wszelkie nieobecności należy zgłaszać do administracji. Prosi się o określenie długości nieobecności.

§ 10 §

Działanie na niekorzyść grupy będzie odpowiednio karane – najpierw uwagą. Gdy sprawa się powtórzy – wydaleniem z grupy.

§ 11 §

Wszelkie naruszenia regulaminu należy zgłaszać do administracji.

§ Działalność grupy §

§ 1 §

Grupa zastrzega sobie prawo do publikowania autorskich tekstów, postępowania rekrutacyjnego oraz organizacji konkursów na platformie Wattpad.

§ 2 §

Grupa składa się z użytkowników, którzy pomyślnie przeszli proces rekrutacyjny.

§ 3 §

Każdy członek grupy ma przypisaną rolę oraz zadania.

§ 4 §

Administratorzy pełnią w grupie rolę nadzorczą. Pozostali członkowie grupy mają jednakowe uprawnienia.

§ 5 §

Każdy z członków ma przypisaną jedną z następujących ról:

– przełożony (administrator),

– beta,

– organizator konkursów,

Księga Zaklęć - OTWARTEOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz