Sabah uyandım.bugün okulum vardı 3 gün ara vermiştim ama bugün okula gidecektim.hemen hazırlandım hafif makyaj yapıp aşşağı indim.kavhaltı hazırdı ama ben okulda yerim dedim ve evden çıktım.
Okula geldim ve hemen sınıfıma çıktım ders daha başlamamıştı.sırama oturdum.sınıfa çok arakadaşım yoktu ama selin ve hale(medyadaki resim) en iyi arkadaşlarımdı.hemen yanıma gelip neden okula gelmediğimi sordular.tabiki onlara olanlanları anlatmak isterdim ama şimdi yeri değildi.babam ile tatile gittik dedim.Selin sarı saçlı orta boylu bir kızdı.her zman bizim evimize gelirdi ve merti de çağırmamızı söylerdi.ben hemen anladım merti seviyordu ona birşeyler hissediyordu mert ise boş değildi ama daha erken olduğunu düşündüğü için zamana bıraktı.
Hale siyah saçlı orta boylu bir kız.her zman okuldan birine platonik olurdu.yolda görse hemen aşık olurdu ve bize anlatırdı.2 yıl önce sevgilisinden ayrıldı ve biraz kaldıramadı bunu biz her zman yanında olduk ve bu 2 yılda biraz olsa da unuttu.ve şimdi ise güvemediği için sevgili yapmıyordu.
Derslerden sonra kızlarla bir kafe ye gidip çay içtik biraz sohbet ettik.3 gün olmadığım için ders notlarını aldım ve eve döndüm.
Eve geldiğimde babam tv izliyordu 3 gün beni heryerde arasa da bulamamıştı.bulunduğumda ise hiçbişey sormamıştı bu da bana tuaf gelmişti.hemen yanına gittim ve söze girdim.
"Baba senle biraz konuşalım mı?"
Babam soracağım soruları anlamış ve
"Daha sonra konuşsak kızım ben çok yorgunum bugün" dedi
Ben de istelemeden tm dedim ve odama çıktım.anlamıştım babamın birşeyler sakladığını ama bir gün çözülecekti herşey.
Sabah uyandım.üzerime siyah switt ve siyah pantolon giydim.ben siyah rengini çok severdim.biraz da makyaj yaptım.bugün okul yoktu o yüzden arkadaşlarımla vakit geçirmek istiyordum kızlara grubumuzdan mesaj attım.
*kızlar bugün buluşup birşeyler yapalım mı?*
Hemen gördüler ve mesaj yazdılar
"Tamam"
"Tamam"
Hemen aşşağı indim ve yemek yeyip çıktım.kızlarla kafe'de buluşacaktık.
Kafe'ye gekdiğimde selin ordaydı hemen yanına gidip oturdum bir çay istedim.
Selin'in morali bozuktu neden olduğunu öğrenmek için birkaç birşey sordum"Selin ne oldu?"
"Doğa mert'i de arasan gelse olmaz mı?"
Bunu diyeceğini biliyordum ve açıklamam gerektiği için açıkladım.
"Selin mert de seni seviyor bunu sen de biliyorsun ama mert biraz daha beklememizi söyledi ve onu şimdi çağırmamız olmaz"
Selin üzülmüştü amaa sakin bir şekilde karşıladı.ben zaten mert'i aramış ve gelmesini söylmiştim ama seline söylemeyeceğim hakkında söz vermiştim ve söyleyemezdim.
Hande geldi az sohbet edip çaylarımızı içtik ve hesabı ödeyip çıktık.bir alışveriş merkezine geldik birşeyler bakarken mert geldi.
"Mert nerden çıktın?"dedim şaşırmış bir şekilde
Selin çok sevindi ve merte sarıldı bunu hiçbirimiz beklemiyorduk mert de ona sarıldı.Mert seline bir hediye almıştı.selin sevinçle hediyeyi açacağı sırada mağazaya silahlı saldırı oldu.benim gözümden yaşalar gelmeye başladı bu sesleri biliyordum yine aynı şeyler olacaktı.Bu adamlar beni kaçıram adamlardı.Tam ayağa kalkıp arkadaşlarımın yanına gidecektim ama bi anda kolumda acı hissettim hemen acının etkisiyle kendimi yere bıraktım.
Selin'in ağzından
Mağazada bi anda silahlı saldırı oldu.Ben bi dolabın arkasına geçtim ama bizimkilere ne olmuştu.Çok merak ederek olduğum yerden çıktım.Doğa kolundan vurulmuştu.Hande hiçbir yerde yoktu.
Bi anda benim kafama gelen darbe ile bayıldım.
Doğa' dan devam
Kolum acıyordu ve hiçkimse yoktu.Sonra yanım mert geldi beni kucağına alıp kaldırdı.Gözümü açtığımda mert ve hande karşımda oturuyorlardı.
" selin nerde?" diye sordum
Mert'in yüzü düşmüştü
"Selin'i kaçırdılar doğa" dedi
Ben ağlamaya başlamıştım hande yanımaa gelip beni sakinleştirdi.
"Hadi canım dinlenmen lazım" dedi ve ben de uyumaya karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük İntikam
Science Fiction22 yaşında bir oğlanın intikam peşinde koşması ve aşık olması.Ama aşkına aldanmaması ve intikamını almaya devam etmesi.