Ve , o ilk gün gelmişti. Ayakkabılarımı giyip hemen ana yola girdim . O kadar çok heyecanlıydım ki gerçekten gidiyor muyum diye kendi kendime söylenmiştim.
Of bu taksiler ne zaman gecikmeden gelecek hiç anlamıyorum sanki yolda onları tutan bir şey var çünkü bu kadar geç gelmeleri neredeyse imkansız. Ya geç kalırsam ya yetişemezsem zaten şu hayatta ilk kez uçağa binicem ve onada her zaman ki gibi geç kalıcam galiba. Sonunda taksi geldi ve yola koyuldum.
Tam rahat bir nefes alıcaktım ki Raziye sultan aradı. Sakın panik yapma yavrum sağlıcakla git sağlıcakla gel gözün burada kalmasın kendine de çok iyi bak , bir şey olursa da hemen telefon aç yavrum beni habersiz bırakma, dedi.
Nereye gidersem babaannem hiç yakamı bırakmaz , bide yokluğunu da hiç hissettirmez sağ olsun. Babaanneme ne kadar bir şey olmaz her şeyi hallederim bir şey olursa da ararım desem de ikna olmaz. Hem sen torununa güvenmiyor musun hiç kimse bir şey yapamaz bana dedim.
Yok yavrum ben sana değil diğer insanlara güvenmiyorum dedi.
Tabi canım bende inandım kaç yaşına gelirsem geleyim Raziye sultanın klişe lafları değişmeyecek biliyorum.
Neyse bir şekilde konuşmayı bitirdim. Taksiden dışarıya bakıyordum , yine çocuklar ellerinde top, oyun oynuyorlardı.
O değil de benim için artık yeni bir hayat başlayacaktı. Artık aileme bir şey için hesapta vermek zorunda değildim . Büyümüştüm artık ben 19 yaşında genç kız olmuştum . Kendime ait bir evim olacaktı , yepyeni arkadaşlar yeni bir okul daha ne isteyebilirdim ki.
Tam 4 senedir tıp fakültesini kazanmak istiyordum kazanmıştım da .Üniversiteyi okumaya Ankara 'ya gidecektim doğduğumdan beri Denizli 'de okuyorum sıkıldım artık.
Neyse taksiden indim ve hava limanından uçağa bindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalnız Mevsimler
ChickLitBelki de böyle olması gerekiyordur . Hak etmediğimiz bir kaderi yaşayarak yaptığımız yanlışlar siliniyordur, kim bilir.