(1 ocak)
_
_________________________________
Dm kutusu✔
Jeong2yeon: sen bir orospudan başka birşey değilsin!
Senden nefret ediyorum Nayeon, tahmin edemeyeceğin kadar çok.(01:41)
Jeong2yeon: neden beni sevmedin?
Neden senin kullanmadığın wattpad hesabına yazıyorum?
Neden lanetler sayıyorum sana?
Kahretsin çünkü sana aşığım.
(02:34)Jeong2yeon: uyan artık sürtük, müşterilerin seni bekler.
Sadece bana dokunmanı istemiştim kediciğim, sadece hissetmek istemiştim seni. Şimdi iğrenç bir halde çirkince ağlıyorum, tek başımayım.
(06:28)Jeong2yeon: seni unutmalıyım Nayeon, bütün izlerini silmeliyim.
Yok olmalısın, tıpkı senin gözünde hiç varolmadığım gibi.
(09:07)Jeong2yeon: huzuru kollarımın arasındayken bulduğunu söylemiştin ama sen sadece parayı bende bulmuştun. Şimdi başkasının kollarındasın Nayeon. İçim acıyor ve bir şeylerin koptuğunu hissediyorum, ölüyorum. Kalbimi kaybediyorum.
(19:36)
___________________________________ImNayeon adlı kullanıcının panosu:
Jeong2yeon: huzur bulabileceğin tek kişi benken başkasının kucağındasın, işte bu acıtıyor.
(22:22)Jeong2yeon: bakışların, lafların, sevgin hepsi yalandı, sende yalandın. Şimdi de savruluyorum sayende, yalanlarının rüzgara beni daha fazla savuruyor.
(23:13)Jeong2yeon: iyi geceler Nayeon, umarım mutlusundur.
(00:00)
___________________________________(15 Ocak)
Dm kutusu ✔
Jeong2yeon: sen gittiğinden beri düzgün uyuyamıyorum, yanımda olmadığın her saniye ölüme daha çok yaklaşıyorum.
Ne zaman döneceksin kediciğim? Biliyorum artık dönüşü yok, senin gözünde ikimiz çoktan bitmişiz.
(15:39)Jeong2yeon: seni bardan çıkarken gördüm, basit bir fahişe gibiydin. Yanındaki adam seni ordan oraya sürüklüyordu ve sende gülüyordun.
(00:08)
___________________________________Nayeon ve Jeongyeon adımlarını hızlandırarak bara yönlendi. "Yağmur yağıyor." diyen Jeongyeon şemsiyeyi açtı. Jeongyeon, "Gerek yoktu." diyen Nayeon'un elini tuttu ve hızla yürüdüler. Yaklaşık on dakika sonra bara giren üniversiteli gençler direk kendilerini içkiye verdi. Sarhoşluğun etkisiyle deliler gibi dans ederken, slow ve romantik bir müzik çalmaya başlamıştı. Nayeon ellerini Jeongyeon'un boynuna doladı ve ritme ayak uydurdu. Giderek Jeongyeon'a yaklaşan dudaklarını dudaklarıyla buluşturdu:
"Seni seviyorum."Aklına gelen anıyla yerinden sıçrayan Jeongyeon banyoya gidip yüzüne su çarptı:
Nayeon yok, o seni yüzüstü bırakalı çok oldu diye aynaya bakıp sayıkladı.Jeongyeon sevdiği kızın fahişe olduğunu ve herşeyi para için yaptığını öğrendiğinden beri çökmüştü.
Selam!
Yeni bir ficle karşınızdayım.
Kısa ama güzel olacak,
Şimdiden teşekkür ederim 💓Prim=
Oy vermeyi unutmayın♥!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Say goodbye || 2yeon✔
Fanfic(Nayeon x Jeongyeon) Jeongyeon her gün onu terkeden sevgilisi Nayeon'un kullanmadığı Wattpad hesabına yazıyordu. Nayeon o mesajları gördüğünde herşey için çok geç mi kalmıştı? Jeongyeon sevdiği için canını feda edebilecek kadar cömertti. Bu cömert...