part 5

27 0 0
                                    

Flashback

We liepen daarna naar beneden en voor ik het wist schreeuwde ze het uit... Dit word een laaange dag.

POV Newt

Ik lag in m'n bed, met mijn ogen half open. Ik keek rond me heen en raakte even in paniek. Ik keek naar de kleding die ik aan had want het voelde oncomfortabel. Ik keek naar de grijze sweater en grijze joggingsbroek.... Wat de f*ck? Wie deed dit want i'm sure as hell dat ik me niet zelf heb omgekleed. Ik werd klaarwakker nadat ik de intercom hoorde. Ik schrok op.

'Goeiemorgen mijn aller allerliefste vrienden! Hopelijk hebben jullie goed geslapen want er achtervolgt jullie een lange dag achter de rug. Als eerst neem ik jullie een voor 1 naar boven en voer ik een testje op jullie uit. Als jullie tegenstribbelen of maar 1 ding fout doen, kan je een leuke verrassing verwachten.

Ik luisterde aandachtig naar elke woord dat werd gezegd.... Ik heb mijn tong verloren ik heb geen idee wat ik moet denken.. Ik nam een sprintje naar de deur die tot mijn verbazing gesloten was. 'FUCK' Verliet er uit mijn mond. Dit kan niet waar zijn, ik ben sowieso aan het dromen dat moet wel. Ik kroop naar het hoekje van de kamer en trok mijn benen bij elkaar. Ik sloot mijn ogen en wachtte het gewoon af..

POV Sereya

Ik voelde een paar sterke armen om mijn benen en het voelde alsof mijn hersenen door mijn hoofd sprong. Ik kreunde even en deed langzaam mijn ogen open en zag dat Ezekiel mij over zijn schouder heeft gezwierd. Dat doet hij meestal bij ons allemaal het is zijn dingetje geworden. Ik herkende de geur van Ezekiel maar ik kon niet helder nadenken. 'E-Ez?' Vroeg ik zwak. 'Ben jij dat?' Vervolgde ik. Ik kreeg geen antwoord dus ik besloot mijn ogen weer te sluiten. Ik werd na een korte tijd wakker en zag dat ik was vastgebonden aan een stoel. Ik keek om me heen en het leek letterlijk op een slachthuis. Mijn ogen stonden stil op Ezekiel die aan het prutsen was met een... Ik kon het niet zien, mijn zicht is ook wazig geworden op een of andere manier. Hij maakte een band vast rond mijn bovenarm. 'Waarom doe je dit?' Vroeg ik terwijl ik hem aankeek. Hij reageerde heel simpel en kort met 'Science' Ik volgde zijn handen met mijn ogen. Hij pakte een spuit en ik probeerde hem tegen te houden maar niks werkte. Ik schreeuwde het uit want ik weet niet wat er in zit en wat het met me gaat doen.. Na een paar seconde dat ik mijn woede en angst eruit heb geschreeuwd voelde ik me zwakker en zwakker tot ik bewusteloos viel. Het laatste wat ik voelde waren een paar sterke armen die me opvingen en dat was het moment dat ik alles vergat

POV Ezekiel

Ik voelde Sereya's lichaam in mijn armen vallen en ik dacht een moment aan deze hele situatie... Ik vind het kut maar aan e andere kant is het ene soort wraak want ik denk niet dat ze me we echt te vriend willen houden en ik kan er niet mee leven dat ze mij gebruiken bijvoorbeeld. Ik moet gewoon geen gevoelens tonen, dan overleef ik dit vast wel. Ik heb dit al heel lang gepland en het moet goed lopen, ik heb over alle consequenties gedacht en voor ze allemaal een oplossing bedacht. Er is een kans van 4% dat het fout kan gaan. Laat ik gewoon maar op die 96% hopen.. Ik liep naar beneden met Sereya in mijn armen en lag haar in mijn bed. Ik liep naar de kamer van Theodore en klikte zijn deurklink naar beneden. Ik zag hem opschrikken en hij keek me gevoelloos aan. Maar ik ken Theo ondertussen wel hij kijkt altijd zo nadat hij aan het overdenken was. Ik veegde mijn gedachtes weg en greep hem bij zijn arm zonder iets te zeggen. Ik hoorde een diepe zucht uit zijn mond komen ik beet op de binnenkant van mijn onderlip en sleurde hem mee op de trap. Ik gooide hem op de stoel en keek hem even gevoelloos aan.

POV Theodore

Ik hoorde de deurklink van mijn kamer klikken. Ik keek op en zag Ezekiel helemaal verkleed als een of andere psycho dokter. Ik probeerde zo goed mogelijk mijn gevoelens weg te stoppen maar mij kennende lukt dat nooit dus ik gaf het op. Hij greep naar mijn arm en sleurde me mee naar een of andere kamer. Hij gooide me in een of andere martelstoel. Ik volgde zijn bewegingen met mijn armen en zag dat hij een spuit oppakte en het in elkaar ging zetten. Ik fronste even en haalde diep adem. Ik keek naar de naald die hij in mijn onderarm plaatste. Ik sloot mijn ogen. 'Wat ben je van plan' Vroeg ik kort maar krachtig. 'Science' Kreeg ik als antwoord terug. 'Science?' Vroeg ik. 'Science' Zei hij ter bevestiging. 'Wat de fuck' Zei ik onder mijn adem. Hij stond op en grabbelde in zijn la. Ik probeerde over zijn schouder heen te kijken en zag dat hij een kistje pakte met pleisters. Hij gaf me een groene. Ik glimlachte half omdat hij wist dat dat mijn lievelingskleur was. Nadat hij de pleisters erop plakte greep hij me weer bij mijn andere arm en sleurde me mee naar mijn kamer. 'Weetje, je was echt mijn favoriet' Hoorde ik hem zeggen toen we daar aankwamen. Mijn hart brak toen ik het woordje 'was' hoorde. Hij gooide mijn deur dicht. Ik draaide me op naar mijn bed en viel tegen de deur aan en zakte naar de grond. Ik keek om me heen [TW] Ik keek naar de raam en ramde mijn elleboog er tegen aan. Ik scheurde een stukje van mijn hoeslaken en wikkelde het om een scherp stukje glas. Ik twijfelde even en gooide daarna het stukje glas weg en begraafdde mijn hoofd in mijn knieën met mijn armen er omheen.

POV Ezekiel

Nadat ik de deur dicht sloeg van Theodore bleef ik nog even voor zijn deur staan. Ik hoorde wat alles kapot gaan en liep toen weg. Ik liep naar Newt zijn kamer en maakte de deur open. Ik keek naar binnen omdat ik hem niet kon zien. Ik liep verder en zag Newt aan de andere kant van zijn bed op de grond met zijn ogen dicht zonder een spier te bewegen.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 16, 2021 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

the left out psychoWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu